اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رقابت‌های هندبال قهرمانی لیگ دسته دوم بانوان کشور

فرصتی مناسب برای میزبانی بانوان هندبالیست قزوین

خبرگزاری فارس: رقابت‌های هندبال قهرمانی لیگ دسته دوم بانوان کشور که قرار است در قزوین برگزار شود، فرصت خوبی است تا بانوان قزوینی با استفاده از امتیاز میزبانی به بهترین شکل ممکن بهره بگیرند و به دسته یک صعود کنند.

فرصتی مناسب برای میزبانی بانوان هندبالیست قزوین

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین رقابت‌های لیگ دسته دوم هندبال بانوان باشگاه‌های کشور در حالی از بیست و هشتم بهمن ماه در سالن هندبال مجموعه ورزشی شهید رجایی قزوین برگزار خواهد شد که امتیاز میزبانی قزوین در این رقابت‌ها فرصت مناسبی است تا بانوان هندبالیست استان از این موقعیت به بهترین شکل ممکن بهره بگیرند و به دسته یک صعود کنند.

این رقابت‌ها در حالی در قزوین برگزار می‌شود که 13 تیم حاضر در این مسابقات در دو گروه شش و هفت تیمی به مدت یک هفته به صورت متمرکز با یکدیگر رقابت می‌کنند و در نهایت دو تیم برتر این رقابت‌ها جواز حضور در رقابت‌های لیگ دسته یک هندبال بانوان باشگاه‌های کشور را به دست می‌آورند.

گرچه تصمیم نهایی در خصوص تیم‌های راه یافته به رقابت‌های لیگ برتر هندبال باشگاه‌های کشور و تعداد سهمیه‌های کاهش یا افزایش یافته از سوی فدراسیون هندبال کشورمان اعلام می‌شود، اما به طور یقین بانوان هندبالیست استان باید در تلاش باشند تا بتوانند با استفاده مناسب از امتیاز میزبانی جواز حضور در مسابقات لیگ دسته یک باشگاه‌های کشور را به دست آورند.

در این میان البته به طور حتم نباید از نقش مربی‌گری صغری خلخالی نایب‌رئیس هیئت هندبال استان قزوین که خود کار هدایت تیم بانوان هندبالیست قزوینی را بر عهده دارد به راحتی گذشت، به هر حال با توجه به اینکه هندبالیست‌های قزوینی تمرینات خود را برای حضور در رقابت‌های لیگ دسته دوم بانوان باشگاه‌های کشور از مدت‌ها قبل آغاز کرده‌اند هم‌اکنون به نظر می‌رسد در بهترین شرایط ممکن خود هستند و می‌توانند رقابت‌های حساس و تماشایی را مقابل رقیبان به نمایش بگذارند.

نکته قابل توجه در مورد حضور تیم هندبال بانوان قزوین در رقابت‌های لیگ تا به حال قرعه سختی بوده که با آن روبرو شده‌اند و رقابت‌های سخت و دشواری را در همان آغاز بازی‌ها مقابل رقیبان به نمایش گذاشته‌اند، بنابراین اگر بانوان هندبالیست استان قزوین در قرعه کشی این مسابقات از فرصت شانس هم بهره لازم را بگیرند و در دیدارهای نخست خود مقابل رقیبان مدعی قرار نگیرند، می‌توانند انرژی خود را برای بازی‌های حذفی مقابل رقیبان به کار بگیرند.

در گفته‌های صغری خلخالی سرمربی تیم هندبال بانوان قزوین این نکته همیشه عنوان شده است که شاگردانش آمادگی لازم را برای حضوری قدرتمند در این رقابت‌ها به کار گرفته‌اند و از انگیزه بالا و کافی نیز برخوردار هستند تا بتوانند از شرایط موجود با توجه به امتیاز میزبانی بهره لازم را ببرند تا به عنوان یکی از تیم‌های برتر جواز حضور در مسابقات لیگ برتر هندبال باشگاه‌های کشور را به دست آورند.

انتهای پیام/2667/غ20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول