اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

میرعمادیان در گفت‌وگو با فارس:

جام جهانی کشتی بزرگ‌ترین رویداد ورزشی است / حضور 10 کشور نامی جهان در تهران

خبرگزاری فارس: مربی تیم ملی کشتی آزاد ایران گفت: برگزاری مسابقات جام جهانی هم‌اکنون یکی از بزرگ‌ترین رویداد ورزشی کشورمان در سال 2013 است که در آن 10 کشور نامی کشتی حضور دارند.

جام جهانی کشتی بزرگ‌ترین رویداد ورزشی است / حضور 10 کشور نامی جهان در تهران

سید مصطفی میرعمادیان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در آمل با اشاره به برگزاری مسابقات جام جهانی کشتی 2013 به میزبانی تهران اظهار داشت: این رقابت‌ها از اول تا چهارم اسفند ماه سال‌جاری در دو رشته کشتی فرنگی و آزاد دنبال می‌شود.

وی افزود: 10 کشور برتر و صاحب‌نام کشتی دنیا نظیر ایران، آمریکا، روسیه، جمهوری آذربایجان، گرجستان، قزاقستان، بلاروس، ژاپن، بلغارستان و ترکیه در این مسابقات حضور دارند.

میرعمادیان با تأکید بر این‌که میزبانی این رقابت‌ها می‌تواند بازتاب زیادی برای جمهوری اسلامی ایران در دنیا داشته باشد، یادآور شد: برگزاری مسابقات جام جهانی هم‌اکنون یکی از بزرگ‌ترین رویداد ورزشی کشورمان در سال 2013 میلادی محسوب می‌شود و حضور برترین‌های کشتی دنیا در این مسابقات با توجه به کارشکنی دشمنان در بخش سیاسی و ورزشی می‌تواند به سود کشورمان تمام شود.

وی با اعلام این‌که ترکیب تیم ملی کشتی آزاد کشورمان همان ترکیب جهانی است، ادامه داد: مطمئن هستم که کشتی‌گیران ما با توجه به پشت سر گذاشتن تمرینات منسجم کشتی‌های قابل قبولی را از خود به نمایش می‌گذارند.

مربی تیم ملی کشتی آزاد ایران اسلامی با اشاره به این‌که تنها رضا یزدانی در ترکیب تیم ملی حضور ندارد، ادامه داد: هر کشوری می‌تواند در این مسابقات با دو تیم شرکت کند که تیم دوم ما نیز متشکل از ورزشکاران جوانی است تا در این رقابت‌ها بیشتر از گذشته به جوانان بها داده باشیم.

میرعمادیان با بیان این‌که مسابقات جام جهانی کشتی آزاد امسال به صورت فشرده در دو روز پیگیری می‌شود، عنوان کرد: همه ساله در این مسابقات تیم‌های مطرح با ترکیبی جوان وارد می‌شوند تا جوانان در المپیک بعدی بتوانند برای کشورشان مدال‌آوری داشته و این جوانگرایی به سود مملکت‌شان به پایان برسد.

وی با اعلام این‌که سطح کمی و کیفی مسابقات جام جهانی تهران بسیار بالا پیش‌بینی می‌شود، گفت: می‌توان با این مسابقات چهره‌های جوان و جدید دیگری به جامعه جهانی کشتی معرفی کرد و حضور کشورهای مطرح دنیا در ایران می‌تواند بر غنای ورزشی کشورمان افزوده و کلاس آموزشی بسیار سازنده‌ای برای نونهالان و نوجوانان باشد.

انتهای پیام/86012/م20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول