اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در صورت کسب مدال از جام جهانی کشتی فرنگی

علیزاده پرافتخارترین ورزشکار قم در سال 91 می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت کشتی استان قم گفت: قهرمان صاحب نام کشتی قم در صورت کسب مدال از مسابقات جام جهانی 2013 پرافتخارترین ورزشکار قم در سال 1391 می‌شود.

علیزاده پرافتخارترین ورزشکار قم در سال 91 می‌شود

محسن حلوایی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم تصریح کرد: هادی علیزاده پورنیا فرنگی‌کار وزن 74 کیلوگرم تیم ملی کشتی فرنگی رده سنی بزرگسالان در 11 ماه گذشته موفق به کسب پنج مدال جهانی، آسیایی و بین‌المللی شده است.

وی ادامه داد: علیزاده پورنیا از سوی کادر فنی تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان برای حضور در مسابقات جام جهانی کشتی فرنگی در سال 2013 نیز انتخاب شده است و این رقابت‌ها از روز چهارشنبه هفته جاری به میزبانی کشورمان به انجام می‌رسد.

رئیس هیئت کشتی استان قم افزود: علیزاده پورنیا از جوانان منطقه قهرمان‌پرور نیروگاه قم است که بعد از درخشش در مسابقات جوانان آسیا و بین‌المللی جایزه بزرگ فیلا اسفند ماه سال گذشته برای نخستین بار موفق به کسب مقام قهرمانی آسیا شد.

وی ادامه داد: رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی رده سنی بزرگسالان آسیا به میزبانی کره جنوبی در شهر گومی این کشور برگزار شد و تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان نیز با هفت فرنگی‌کار در این دوره از رقابت‌ها حضور یافت که یکی از آنها هادی علیزاده پورنیا بود.

حلوایی افزود: این کشتی‌گیر ارزنده در وزن 74 کیلوگرم این دوره از رقابت‌ها با حریفان خود به رقابت پرداخت و در نهایت موفق به کسب مقام قهرمانی قاره کهن شد.

وی خاطرنشان کرد: بعد از تحمل سختی‌ها و فشار زیاد تمرینات آماده‌سازی و همچنین کسب تجربه از مسابقات جوانان آسیا، انتخابی المپیک، قهرمانی بزرگسالان آسیا، دو جام بین‌المللی و همچنین مسابقات جام جهانی دانشجویان، هادی علیزاده پورنیا در یکی از تجربیات ارزنده حضور خود در رقابت‌های برون مرزی برای دومین بار در جام جهانی کشتی فرنگی به میدان خواهد رفت.

رئیس هیئت کشتی استان قم بیان داشت: این جوان ارزنده کشتی قم و کشورمان در یک سال اخیر موفق به کسب مدال طلای رقابت‌های قهرمانی بزرگسالان آسیا، مدال برنز جام بین‌المللی آزوماش اوکراین، طلای جام جهانی 2012 روسیه، طلای جهانی دانشجویان و برنز جام ریاست جمهوری آذربایجان شده است و در صورتی که در جام جهانی مدال بگیرد عنوان پرافتخارترین ورزشکار قمی در سال 1391 را از آن خود خواهد کرد.

انتهای پیام/78002/ب30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول