اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار آذربایجان ‌شرقی:

میزبانی شایسته در مسابقات آسیایی، دفاع از اعتبار فوتبال کشور است

خبرگزاری فارس: استاندار آذربایجان‌‌شرقی گفت: میزبانی شایسته استان در رقابت‌های باشگاه‌های آسیا، دفاع از اعتبار فوتبال کشور را در پی خواهد داشت.

میزبانی شایسته در مسابقات آسیایی، دفاع از اعتبار فوتبال کشور است

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان شرقی، احمد علیرضابیگی در جلسه ستاد برگزاری مسابقات آسیایی فوتبال در تبریز، حضور در جام باشگاه‌های آسیا را آرزوی دیرینه هواداران ورزش استان دانست و تاکید کرد: مجموعه اجرایی استان به منظور دفاع از حیثیت میزبانی استان و اعتبار فوتبال کشور، با تشکیل کمیته‌های تخصصی در حوزه‌های مختلف، برگزاری شایسته این مسابقات را در کنار حضور مقتدر تیم تراکتور‌سازی به طور جدی پیگیری می‌کند.

وی با بیان اینکه حضور تراکتورسازی در مسابقات آسیایی، فراتر از افتخارات استانی است، خاطرنشان کرد: تراکتورسازی به عنوان نماینده جمهوری‌اسلامی در رقابت‌های آسیایی حضور دارد و به همین خاطر حضور موفق این تیم و میزبانی آبرومندانه تبریز در این رویداد بین‌المللی، مورد توجه و تاکید رئیس‌جمهور است که این موضوع در نشست اخیر نمایندگان مجلس استان با ایشان نیز مشهود بود.

استاندار آذربایجان‌شرقی تصریح کرد: توجه به مسایل فنی و عمرانی در قالب فعالیت هر یک از کمیته‌های تعریف‌شده، باید به صورت توامان با آمادگی و تدارک قدرتمند تیم تراکتورسازی باشد.

وی با تاکید بر رویکردهای فرهنگی در استفاده از ظرفیت هواداران تراکتورسازی، گفت: صداوسیما و دستگاه‌های فرهنگی باید علاوه بر ترغیب هواداران به حمایت هر چه بیشتر از تیم، اثرگذاری بر رفتارهای تماشاگران را با تمرکز بر مسایل روحی و روانی مورد توجه قرار دهند.  

پیش از سخنان استاندار آذربایجان‌شرقی، فرمانده سپاه عاشورا، مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی و مدیرکل صدا و سیمای استان، به بیان دیدگاه‌های خود درباره میزبانی استان در رقابت‌‌های آسیایی پرداختند.

توجه به ابعاد سیاسی حضور آسیایی تراکتورسازی، تامین تجهیزات پیشرفته فیلمبرداری جهت پخش مستقیم مسابقات با معیارهای AFC، تامین نظم و امنیت روحی و روانی، لزوم تهیه و پخش ویژه‌ برنامه‌های مرتبط از سیمای سهند، بهره‌گیری از ظرفیت حامیان صنعتی تراکتورسازی و توجه به قابلیت‌های تبلیغاتی میزبانی استان از جمله موارد مطرح‌شده در این نشست بود. 

انتهای پیام/60002/و/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول