اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تلاوت کلام وحی در دیار علویان- 32

علیزاده: آماده میزبانی مسابقات قرآنی سال آینده هستیم

خبرگزاری فارس: مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران، گفت: امسال تجربه خوبی بود و در صورت موافقت، ما آمادگی داریم که سال آینده هم این مسابقات را برگزار کنیم.

علیزاده: آماده میزبانی مسابقات قرآنی سال آینده هستیم

حجت‌الاسلام ستار علیزاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری مستقر در محل برگزاری سی و پنجمین دوره از مسابقات سراسری قرآن کریم، اظهار داشت: طبق نظرسنجی‌های انجام شده، این دوره از مسابقات از سطح کیفی بسیار بالایی برخوردار است.

وی ادامه داد: حتی روز گذشته پس از برگزاری مراسم افتتاحیه این مسابقات، پیام‌هایی به ما رسید مبنی بر اینکه سطح برگزاری مسابقات را حتی در حد و اندازه مسابقات بین‌المللی عنوان کردند.

علیزاده با اشاره به استقبال مردم از برگزاری این مسابقات، تصریح کرد: در سالن‌های برگزاری مسابقات، صندلی خالی نداریم و مشتاقان زیاد دیگری هم هستند که به علت پر شدن سالن نتوانستند حضور یابند.

وی در رابطه با لزوم برگزاری مسابقات قرآن یادآور شد: تغییر سبک زندگی مردم، ترویج فرهنگ قرآنی و اسلامی را می‌توان از مواردی یاد کرد که از فایده‌های برگزاری مسابقات قرآن است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران درباره سطح جامعیت این دوره از مسابقات، اظهار داشت: معتقدیم که تمام اقشار جامعه به نوعی با این مسابقات درگیر هستند و مسابقات را پیگیری می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه تقاضای برگزاری 200 محفل انس با قرآن را در استان داشتیم، گفت: اما به دلیل محدودیت زمانی فقط توانستیم 118 محفل قرآنی را برنامه‌ریزی کنیم و در برخی شهرستان‌ها تا 2 هزار نفر از مردم در این محافل حضور می‌یابند.

علیزاده با بیان اینکه استان‌های زیادی متقاضی برگزاری مسابقات سراسری قرآن کریم هستند، خاطر نشان کرد: امسال تجربه خوبی بود و در صورت موافقت ما آمادگی داریم که سال آینده هم این مسابقات را برگزار کنیم.

به گزارش فارس، سی و پنجمین دوره از مسابقات سراسری قرآن کریم از روز گذشته آغاز شده و تا 14 بهمن ادامه دارد.

انتهای پیام/86007/ر20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول