اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار عنبرآباد:

عنبرآباد آماده میزبانی از گردشگران نوروزی است

خبرگزاری فارس: فرماندار عنبرآباد گفت: شهرستان عنبرآباد با دارا بودن اماکن گردشگری و تفریحی زیبا، آماده میزبانی از گردشگران و میهمانان نوروزی است.

عنبرآباد آماده میزبانی از گردشگران نوروزی است

ولی‌محمد مشایخی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در عنبرآباد اظهار داشت: مرتفع‌ترین آبشار خاورمیانه آبشار «رودفرق» با ارتفاع 176متر و آبشار «درین» با ارتفاع 103 متر در روستاهای این شهرستان از لحاظ آب و هوایی و درختان سردسیری بهترین مکان برای گردشگران به ویژه در ایام نوروز محسوب می‌شود.

مشایخی تصریح کرد: چشمه‌سار «بند دوساری»، نخلستان‌های یکپارچه و باغات یک‌هزار و 300 هکتاری مرکبات در حاشیه شهر عنبرآباد از بهترین چشم‌اندازهای طبیعت باشکوه منطقه هستند، همچنین مجتمع تفریحی و گردشگری «صبا» بزرگترین مرکز تفریحی جنوب استان در شهر عنبرآباد قرار دارد.

وی خاطرنشان کرد: منطقه خوش آب و هوای «امجز» در فاصله 20 کیلومتری شهر از دیگر مکان‌های تفریحی و گردشگری است، مقبره «سیدعبدالله» فرزند موسی‌بن‌جعفر(ع) درروستای نورک مردهک و قلعه «تل سمندو» قلعه «زاخت» ملک‌آباد از مکان‌های زیارتی و تاریخی این شهرستان هستند.

فرماندار عنبرآباد گفت: مکان‌های دیگری نیز در شهرستان وجود دارد که میهمانان نوروزی و گردشگران می‌توانند از این مناطق دیدن کنند و سرسبزی و کشت محصولات کشاورزی به‌ صورت یکپارچه منظره بسیار زیبایی را به وجود آورده است.

انتهای پیام/80005/ح10/ض1002

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول