اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون تحقیقات و برنامه‌ریزی برق منطقه‌ای خوزستان عنوان کرد

ارتباط تنگاتنگ صنعت و دانشگاه مهم‌ترین نقطه قوت کنفرانس پنجم نیروگاه‌ها

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‌ریزی و تحقیقات برق منطقه‌ای استان خوزستان با اشاره به همکاری نزدیک صنعت و دانشگاه در برگزاری کنفرانس نیروگاه‌ها، این ارتباط نزدیک را مهم‌ترین امتیاز کنفرانس پنجم برشمرد.

ارتباط تنگاتنگ صنعت و دانشگاه مهم‌ترین نقطه قوت کنفرانس پنجم نیروگاه‌ها

عبدالرسول زرگر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار داشت: پنجمین کنفرانس نیروگاه‌ها با هدف تعامل علمی بین دانشگاه و صنعت و از طرف دیگر با حضور ارزشمند متخصصان و مدیران نیروگاه‌ها در اهواز برگزار و با استقبال عالی شرکت‌کنندگان مواجه شد.

وی با بیان اینکه در دومین روز کنفرانس بیش از یک‌هزار و 200 متخصص از بخش‌های مختلف صنعت و دانشگاه در کنفرانس حضور پیدا کرده و به ارائه تجربیات و دستاوردهای تحقیقاتی خود در قالب ارائه مقاله پرداختند که در نوع خود بی‌نظیر بوده و موجب افتخار کنفرانس و صنعت است، ادامه داد: مطرح شدن بحث اقتصاد انرژی با توجه به خصوصی شدن اقتصاد در کشور و تبدیل شدن برق به یک کالای اقتصادی از دیگر نقاط قوت مهم کنفرانس پنجم نیروگاه‌ها بود.

معاون تحقیقات و برنامه‌ریزی برق منطقه‌ای خوزستان و دبیر اجرایی پنجمین کنفرانس نیروگاه‌های برق خاطرنشان کرد: از نقاط قوت نمایشگاه، حضور چشمگیر شرکت‌های دولتی و استقبال بخش خصوصی از نمایشگاه به ویژه حضور بورس انرژی بود، به طوری که فرصتی را برای نمایش دستاوردهای صنعت برق فراهم کرد.

وی درباره دستاوردهای علمی نمایشگاه تصریح کرد: ایجاد یک تعامل سازنده بین بخش‌های صنعت و دانشگاه که ارتباطی بسیار عالی است به نوبه خود مهم‌ترین هدف و دستاورد موردنظر ما در برگزاری این کنفرانس بود، به طوری که موجب تحسین معاون توانیر شد، چراکه ارتباط یک‌سویه موجب هدررفت سرمایه‌های ملی می‌شود.

انتهای پیام/72001/ذ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول