اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سردار آقاخانی خبر داد

انهدام بزرگ‌ترین باند تهیه و توزیع مواد مخدر صنعتی / کشف 27 کیلوگرم شیشه در اصفهان

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی استان اصفهان از انهدام بزرگترین باند تهیه و توزیع مواد مخدر صنعتی در این استان خبر داد و گفت: کشف27 کیلو گرم شیشه و دستگیری سه سوداگر مرگ نتایج حاصله در طرح ضربتی پلیس است.

انهدام بزرگ‌ترین باند تهیه و توزیع مواد مخدر صنعتی / کشف 27 کیلوگرم شیشه در اصفهان

به گزارش، خبرگزاری فارس از اصفهان، سردار عبدالرضا آقاخانی در جمع خبرنگاران با اشاره به طرح تشدید و مبارزه با تهیه و توزیع کنندگان مواد مخدر سنتی و صنعتی اظهار کرد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این استان موفق شدند به دنبال کار انتظامی اطلاعاتی بزرگ‌ترین باند تهیه و توزیع مخدر صنعتی را در این استان شناسایی کنند.

وی افزود: این افراد با تشکیل باندی سه نفره منزل خود را پاتوق مخدر صنعتی شیشه کرده و با توزیع آن به صورت گسترده ضمن آلوده کردن محل موجبات ناامنی، سلب آسایش و تخریب جامعه را فراهم کرده بودند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان تصریح کرد: در بازرسی از مخفیگاه این باند بزرگ مقدار 26 کیلو و 540 گرم مواد مخدر صنعتی شیشه کشف و دو دستگاه خودروی مدل بالا و موتورسیکلت از متهمان کشف و ضبط شد.

وی گفت: در این عملیات هر سه عضو باند به نام «م ـ ح» 38 ساله ، «ا ـ س» 38 ساله و «ج ـ ن 25 ساله» دستگیر شدند.

آقاخانی بابیان اینکه از این افراد مقادیری آلات و اداوات مواد مخدر کشف و ضبط شد،افزود: هر سه متهم به مراجع قضایی معرفی شدند.

انتهای پیام/63012/صا30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول