اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان اهر خبر داد

توزیع دستگاه‌های موتور برق اهدایی کره‌جنوبی در مناطق زلزله‌زده اهر

خبرگزاری فارس: رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان اهر از توزیع 120 دستگاه موتور برق اهدایی کشور کره‌جنوبی در بین مساجد روستایی مناطق زلزله‌زده شهرستان اهر خبر داد.

توزیع دستگاه‌های موتور برق اهدایی کره‌جنوبی در مناطق زلزله‌زده اهر

به گزارش خبرگزاری فارس از اهر، فیض‌الله محمدیان صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: برای استفاده بهینه و عمومی اهالی روستاهای مناطق زلزله‌زده موتور برق‌های اهدایی کشور کره به هر یک از مساجد روستاهای زلزله‌زده یک دستگاه موتور برق تحویل شد.

وی تصریح کرد: مایحتاج ضروری مورد نیاز اهالی روستاهای زلزله‌زده به مقدار کافی در انبارهای این جمعیت ذخیره شده بود که از سوی این جمعیت در قالب چهار بسته ست کامل مورد نیاز  به صورت ماهانه شامل قند، چای، برنج، روغن، کنسرو، مواد شوینده و بهداشتی به تمام خانواده‌های ساکن در روستاها توزیع شده و مرحله پنجم توزیع مایحتاج ضروری اهالی این مناطق از دهم اسفندماه آغاز می‌شود.

دبیر کار گروه امداد و نجات شهرستان اهر همچنین در خصوص چهار قلم لوازم خانگی مورد نیاز اهالی روستاهای زلزله‌زده شهرستان اهر نیز گفت: تاکنون بین 500 خانوار یخچال، اجاق گاز، فرش ماشینی و بخاری توزیع شده و هم اکنون نیز توزیع آنها ادامه دارد.

وی، یکی از مشکلات در توزیع اقلام فوق را کمبود وسیله نقلیه برای توزیع آن اعلام کرد و افزود: امیدواریم با حمایت و همراهی سایر دستگاه‌ها و کمک به حمل آنها شاهد تسریع در توزیع این اقلام باشیم.

محمدیان افزود: در یک ماه گذشته 2 هزار بخاری نفتی، 100 دستگاه بخاری گازی و بیش از 100 آبگرمکن دیواری و بالغ بر 5.5  تن قند و چای، روغن توسط خیران و با مشارکت و نظارت این جمعیت در مناطق روستایی زلزله‌زده توزیع شده است.

انتهای پیام/60003/و20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول