اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم شوشتر در مجلس خواستار شد

همت مضاعف مسئولان خوزستان به منظور توسعه طرح‌های برق‌رسانی

خبرگزاری فارس: نماینده مردم شوشتر در مجلس شورای اسلامی خواستار همت مضاعف مسئولان برق خوزستان در راستای توسعه و پیشرفت طرح‌های برق‌رسانی و رفع مشکلات شهروندان شهرهای مختلف استان در این زمینه شد.

همت مضاعف مسئولان خوزستان به منظور توسعه طرح‌های برق‌رسانی

سیدمحمد سادات ابراهیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شوشتر اظهار کرد: پرت انرژی هزینه‌های زیادی را به شبکه برق خوزستان وارد می‌کند و مردم نباید هزینه عدم مدیریت آن را پرداخت کنند.

وی افزود: هرچه جلوی پرت انرژی بیشتر گرفته شود هزینه تمام شده مردم کاهش پیدا می‌کند و در عین حال بهره‌وری افزایش می‌یابد.

نماینده مردم شوشتر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه هزینه پرت انرژی در برنامه پنجم قید شده و بر جبران آن تاکید شده است، خاطرنشان کرد: در این زمینه متخصصان باید با بحث و بررسی چاره‌ای برای معضل بیاندیشند تا شاهد حل این مشکل باشیم.

وی با اشاره به اینکه زیرساخت برق، شرط توسعه خوزستان است، اضافه کرد: مدیران خوزستان در این زمینه باید همه تلاش خود بر توسعه و پیشرفت طرح‌های برق‌رسانی معطوف کنند تا نیازهای مردم مرتفع شود.

سادات ابراهیمی در پایان با تقدیر از زحمات مدیران مجموعه شرکت برق منطقه‌ای بر همکاری تنگاتنگ مسئولان و توجه آنها به استان خوزستان تاکید کرد.

انتهای پیام/72001/ع20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول