اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم اصفهان در مجلس:

وزیر صنعت کارایی لازم را ندارد / با باندهای ثروت و قدرت شوخی نداریم

خبرگزاری فارس: نماینده مردم اصفهان در مجلس با بیان اینکه وزیر صنعت و معدن و تجارت کارایی لازم را ندارد و به درد این سمت نمی‌خورد، گفت: باید کسی از بین صنعتگران که دستی بر آتش داشته است وزیر شود.

وزیر صنعت کارایی لازم را ندارد / با باندهای ثروت و قدرت شوخی نداریم

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان حسن کامران در جمع صنعتگران استان‌های مرکزی ایران در همایش برند اظهار کرد: ساختار اقتصادی ما را مریض کردند و در بخش‌هایی دچار مداخله باندهای مافیایی قدرت و ثروت شدیم در حالی ‌که باید مدافع حقوق کارگر، تولید کننده و مستضعف باشند.

وی ادامه داد: هر کسی با باندهای قدرت طلب هم کاسه و هم‌نشین شد، از قلب مردم حذف می‌شود و ما نمایندگان وظیفه داریم او را پایین کشیده و رسوا کنیم و در انجام این کار با احدی رو در بایستی نداریم.

* بودجه 91 در بسیاری از بخش‌ها انجام نشده / پارتی بازی باید ریشه کن شود

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه خاله‌زاده‌ها و عمه‌زاده‌ها نباید روی کار بیایند، گفت: پارتی بازی و باند بازی در مملکت امام زمان (عج) باید ریشه‌کن شود و فرصت‌طلب‌ها بدانند که زیر ذربین هستند و مملکت صاحب دارد و نمی‌توانند زیر دندان نماینده مجلس را شیرین کنند.

وی ادامه داد: برخی باندها و احزاب سیاسی با تزویر و اعمال نفوذ سعی دارند از آمدن باسوادها و درد کشیده‌های مردمی به مناصبی که لیاقت دارند، جلوگیری کنند.

کامران با انتقاد از عملکرد دولت دهم افزود: بودجه 91 در بسیاری از بخش‌ها انجام نشده و اجرای برخی از مصوبات انحراف اساسی دارد.

وی با اشاره به ایجاد شهرک‌های علمی تحقیقاتی که خود از طراحان آن بوده است، بیان کرد: باید این شهرک‌ها در تمامی استان‌های مرکزی مثل اصفهان رشد کافی داشته باشند و از خانه‌های صنعت و معدن و تجارت جوانان دفاع شود.

* حمایت از کار و سرمایه ایرانی و تولید ملی در بودجه 91 مسکوت مانده

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از شعار دادن برخی افراد گفت: افراد زیادی هستند که برای جوان و تولید و اقتصاد شعار می‌دهند، اما به میدان نمی‌آیند تا ببینیم چند مرده حلاج هستند.

وی تاکید کرد: در بودجه 91 حدود 17 بند برای حمایت از کار و سرمایه ایرانی و تولید ملی گنجاندیم که در مقام اجرا در دولت مسکوت مانده است.

کامران در پایان با قدردانی از مردم برای شرکت در حماسه 22 بهمن بیان کرد:خلق‌الله خود را به نظام رسانده‌اند،ما و مسئولان باید خود را اصلاح کنیم و به امور نظام و مردم رسیدگی کنیم.

انتهای پیام/2301/صا30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول