اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم اهواز در مجلس:

اولویت استخدام در پروژه‌های برق با نیروهای بومی باشد

خبرگزاری فارس: نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی گفت: هر جا پروژه‌ای در راستای برق افتتاح می‌شود باید اولویت جذب و استخدام با مردم همان منطقه باشد چون بیکاری و اشتغال دغدغه اصلی آنها است.

اولویت استخدام در پروژه‌های برق با نیروهای بومی باشد

سیدشکر خدا موسوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار کرد: خوزستان شرایط خاصی دارد و در گرمای 50 درجه تابستان سیستم اداره برق در خوزستان 90 درصد با سایر نقاط کشور تفاوت دارد.

وی افزود: هر چه کیفیت بهتر شود باز هم نیاز به کار و تلاش بیشتری داریم، چون عمر مفید هر پروژه‌ای به شرایط اقلیمی و آب و هوایی بستگی دارد.

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: انتقال انرژی در شرایط گرمایی و سرمایی متفاوت است و به همان میزان فشار روی سیستم‌های انتقال و توزیع انرژی وجود دارد.

وی همچنین عنوان کرد: در سالیان گذشته وضعیت پایداری برق در استان خوزستان وضعیت مناسبی دارد و با تلاش و جدیت و کار شبانه‌روزی مجموعه برق استان کارهای بسیار خوبی در این زمینه انجام شده است.

موسوی با بیان اینکه ساماندهی بسیار خوبی در زمینه جمع‌آوری انشعابات غیرمجاز در چهار سال صورت گرفته است، گفت: هر جا پروژه‌ای در راستای برق افتتاح می‌شود باید اولویت جذب و استخدام با مردم همان منطقه باشد چون بیکاری و اشتغال دغدغه اصلی آنها است.

وی اظهار کرد: کاری که در زمینه احداث این پست‌ها شده کاری بسیار با ارزش بوده و باید ادامه پیدا کند چون حق خوزستان بیش از اینها است.

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی در پایان بیان کرد: نمایندگان مردم هم هر کجا مسئولان استان مشکل داشته باشند به کمک آنها خواهند آمد تا دغدغه‌های مردم سریع‌تر مرتفع شود.

انتهای پیام/72001/ع30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول