اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران:

صنایع 550 میلیون تومان تخفیف قبض برق گرفتند

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران از تخفیف 550 میلیون تومانی صنایع در قبوض برق خبر داد و گفت: تخفیف‌های صنایع در صورت‌حساب آبان‌ماه اعمال شده است.

صنایع 550 میلیون تومان تخفیف قبض برق گرفتند

منوچهر جعفری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری با اشاره به برگزاری همایش مدیریت مصرف برق صنایع اظهار داشت: با همکاری مشترکان صنعتی، 121 صنعت اعلام آمادگی کردند تا در پیک تابستان از مشوق‌های تشویقی وزارت نیرو و توانیر برخوردار شوند.

وی اظهار داشت: از 121 صنعت استان که آمادگی خود را اعلام کردند منجر به 162 مورد همکاری و کاهش 44 مگاواتی کاهش دیماند مصرفی برق شد.

مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران متوسط دیماند کاهش یافته در زمان پیک را 37 مگاوات اعلام کرد و ادامه داد: در مقایسه با سال گذشته که متوسط دیماند کاهش یافته در زمان پیک 32.5 مگاوات بوده و میزان همکاری صنایع در طرح تعطیلات و تعمیرات 15.5 درصد افزایش داشته است.

جعفری معدل دیماند کاهش یافته طرح تعطیلات و تعمیرات صنایع در سال‌جاری را 44 مگاوات اعلام کرد و یادآور شد: میزان همکاری صنایع در مقایسه با سال گذشته که 39 مگاوات بوده 12.8 درصد افزایش داشته است.

وی از تخفیف 550 میلیون تومانی به صنایع در سال‌جاری خبر داد و گفت: تخفیف‌های صنایع در صورت‌حساب آبان‌ماه مشترکان اعمال شد و برای تقدیر از صنایع برتر همایش بزرگی با حضور مسئولان صنعت برق و مسئولان استانی فردا در ساری برگزار می‌شود.

مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران اظهار امیدواری کرد در سال‌های آینده این همکاری تداوم یابد و علاوه بر مشارکت در کاهش پیک از طریق تعطیلی در زمان پیک، استفاده از ژنراتور در زمان پیک بار با اعمال برنامه تعطیلات در زمان پیک ( سه ماه تابستان)، بهینه‌سازی مصرف و کاهش مصارف غیرضروری و بهینه‌سازی فرآیند تولید خاصه تعمیر و تعویض و جایگزینی ماشین‌آلات فرسوده و اصلاح الگوی مصرف گام‌های اساسی را در مدیریت مصرف برق بردارند.

وی خاطرنشان کرد: مشترکان صنعتی این امکان را دارند از نور طبیعی و نیز ظرفیت انرژی‌های تجدیدپذیر برای ساختمان‌ها و حتی محوطه‌های اداری نیز استفاده کنند.

جعفری تصریح کرد: طیف همکاری می‌تواند از کاهش لامپ‌های روشنایی و مصارف غیرضروری شروع و تا جایگزین کردن ماشین‌آلات فرسوده و بهبود شدت جریان انرژی (نسبت تولید به مصرف انرژی) ختم شود و همه این اقدامات یک ضرورت برای اقتصاد ملی و مدیریت بر مصرف انرژی است.

انتهای پیام/2296/م20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول