اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر جهادکشاورزی شهرستان طارم خبر داد

تولید بیش از 66 هزار تن گوجه‌فرنگی در طارم

خبرگزاری فارس: مدیر جهادکشاورزی شهرستان طارم با اشاره به تولید گوجه‌فرنگی در اراضی شهرستان طارم گفت: در سال‌جاری بیش از 66 هزار تن گوجه‌فرنگی در اراضی شهرستان طارم تولید شده است.

تولید بیش از 66 هزار تن گوجه‌فرنگی در طارم

مسعود زنگنه امروز در گفت‏و‏گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار داشت: شهرستان طارم در تولید محصولات باغی و زراعی عملکرد مناسبی داشته است.

وی به سطح زیر کشت این محصول در اراضی طارم اشاره کرد و افزود: سطح زیر کشت این محصول با احتساب پیش‏بینی صورت گرفته 2 هزار و 200 هکتار است.

مدیر جهادکشاورزی شهرستان طارم به زمان سطح زیر کشت این محصول اشاره کرد و یادآور شد: این محصول در فصل بهار و فروردین ‌ماه به زیر کشت می‏رود.

وی با بیان اینکه زمان برداشت محصول گوجه‌فرنگی در تیر و مردادماه است، افزود: تولید محصول گوجه‌فرنگی در سال‌جاری مناسب بوده است.

زنگنه محصول گوجه‌فرنگی را از تولیدات بخش سبزیجات شهرستان طارم عنوان کرد و گفت: تولید محصول گوجه‌فرنگی از محصولات مهم در این شهرستان است.

* تولید گوجه‌فرنگی به ازای هر هکتار 30 تن

مدیر جهادکشاورزی شهرستان طارم به عملکرد تولید این محصول در هر هکتار اشاره کرد و ادامه داد: تولید محصول گوجه‌فرنگی در شهرستان طارم به ازای هر هکتار، 30 تن است.

وی با بیان اینکه تولیدات زراعی شهرستان طارم دارای شاخص‏های مهم در استان است، افزود: محصولات تولیدی در بخش زراعت طارم قابل قبول است.

زنگنه به تولیدات دیگر محصولات بخش سبزیجات شهرستان طارم اشاره کرد و یادآور شد: سیب‌زمینی، پیاز، گوجه‌فرنگی، فلفل، لوبیا سبز، کرفس، بادمجان و سیر از جمله این محصولات است.

*تولید 6 هزار تن محصول بادمجان در شهرستان طارم

مدیر جهادکشاورزی شهرستان طارم با اشاره به تولید محصول بادمجان در اراضی شهرستان طارم، خاطرنشان کرد: در سال‌جاری 6 هزار تن محصول بادمجان در اراضی طارم تولید شده است.

وی با بیان اینکه سطح کشت این محصول با پیش‏بینی 200 هکتار در اراضی طارم صورت گرفته است، افزود: حجم تولیدی این محصول در اراضی طارم مناسب است.

زنگنه به فصل کاشت محصول بادمجان اشاره کرد و گفت: زمان کاشت این محصول فروردین ماه است.

مدیر جهادکشاورزی شهرستان طارم زمان برداشت محصول بادمجان را مرداد ماه عنوان کرد و اظهار داشت: کیفیت محصول تولیدی در این بخش رضایت‌بخش بوده است.

وی به سطح تولیدی محصول بادمجان به ازای هر هکتار در اراضی شهرستان طارم اشاره کرد و گفت: به ازای هر هکتار از کاشت این محصول 30 تن برداشت صورت گرفته است.

زنگنه تولید محصول بادمجان در اراضی شهرستان طارم را دارای کیفیت و کمیت مناسبی دانست و خاطرنشان کرد: شهرستان طارم در تولید این محصول عملکرد مناسبی دارد.

انتهای پیام/73002/ر30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول