اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان زنجان تاکید کرد

برنامه‏ریزی تامین فیبر نوری 5 سال آینده استان زنجان

خبرگزاری فارس: مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان زنجان گفت: در حال حاضر در زمینه تامین ظرفیت فیبر نوری برای پنج سال آینده در استان زنجان برنامه‏ریزی می‏شود.

برنامه‏ریزی تامین فیبر نوری 5 سال آینده استان زنجان

مرتضی شهامی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: کمیته پایش حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات در زمینه تخلفات در استان زنجان ایجاد شده است.

وی با اشاره به اینکه اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات مسئولیت نظارتی در زمینه خدمات اداره کل پست دارد، خاطرنشان کرد: با توجه به جدیدالتاسیس بودن این اداره کل، وظایف تعریف شده به مرور به اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان زنجان محول می‌شود.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان زنجان با بیان اینکه پیگیری ایجاد و توسعه فیبر نوری در استان زنجان از دیگر وظایف این اداره کل به شمار می‌رود، اضافه کرد: هماهنگی‏های لازم به منظور توسعه فیبر نوری متصل به ادارات استان، بین شهرستان‏ها و مرکز استان صورت گرفته است.

*اتصال بهینه ادارات به فیبر نوری

وی با تاکید بر اینکه در زمینه فیبر نوری و اتصال ادارات اطلاعاتی را دریافت می‏کنیم، تصریح کرد: اداراتی که در این زمینه با مشکلاتی مواجه هستند راهنمایی کرده و این ارتباط را به شکل بهینه ایجاد می‏کنیم.

شهامی با اشاره به اینکه ارائه خدمات به صورت دولت الکترونیک یکی دیگر از اقدامات مهم و مورد نظر محسوب می‏شود، یادآور شد: با برنامه‏ریزی‏ها و اقدامات صورت گرفته دستگاه‎های دولتی و بخش‏های خصوصی خدمات مورد نظر خود را به صورت الکترونیکی ارائه می‎کنند.

*ارائه 600 خدمت الکترونیکی در استان زنجان

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر 600 خدمت الکترونیکی در استان زنجان ارائه می‏شود، ادامه داد: با برنامه‏ریزی‎های صورت گرفته این طرح در استان ادامه پیدا می‎کند.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان زنجان با بیان اینکه خدمات کوچک به خدمات بزرگ و واقعی تبدیل می‏شوند، خاطرنشان کرد: برخی از خدمات نیز در آینده به صورت الکترونیکی به مردم ارائه می‏شوند.

وی همچنین اذعان داشت: خدماتی از نوع اطلاع‌رسانی به تعاملی و تراکنشی نیز با کیفیت بالاتری ارائه می‏شوند.

*ارائه مشاوره به ادارات استان زنجان

شهامی با تاکید بر اینکه ارائه مشاوره در زمینه ارائه خدمات به صورت الکترونیکی از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است، ادامه داد: برخی از کارشناسان و مدیران دستگاه‏ها به دلیل تکراری بودن کارها و عدم نیاز به تغییری که احساس می‏کنند، متاسفانه در زمینه الکترونیکی کردن خدمات اقدامی انجام نمی‏دهند.

انتهای پیام/73006/ش30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول