اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در قالب نشست آموزش

شهروندان بجنوردی با جرائم اینترنتی آشنا می‌شوند

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری بجنورد گفت: شهروندان این شهر با برگزاری نشستی با جرائم اینترنتی آشنا می‌شوند.

شهروندان بجنوردی با جرائم اینترنتی آشنا می‌شوند

محمد موفق امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد با بیان اینکه شهروندان این شهر با برگزاری نشستی با جرائم اینترنتی آشنا می‌شوند، اظهار کرد: این برنامه آموزشی اول بهمن در تالار حافظ شهرداری برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه شرکت عموم خانواده‌ها و افراد در این نشست آزاد است تصریح کرد: در این همایش معضلات و جرائم اینترنتی از ابعاد مختلف از سوی کارشناسان امر مورد بررسی قرار می‌گیرد.

معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری بجنورد برگزاری نشست‌های آموزشی با موضوعات مختلف را از رویکردهای این معاونت خواند و گفت: طبق برنامه کارگاه‌های مختلف آموزشی اعم از؛ آموزش‌های پیش از ازدواج، مشاوره، محیط زیست و تفکیک زباله و ... برای شهروندان برپا می‌شود.

وی گفت: قرار است تا این سلسله همایش‌ها تا پایان امسال تداوم و سال آینده با برنامه‌های جدیدی در خدمت شهروندان باشیم.

معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری بجنورد این اقدام را در ارتقای سطح آگاهی شهروندان و مشارکت در برنامه‌های فرهنگی خواند.

وی با اشاره به اینکه اخیراً دوره‌های آموزشی با عنوان تغییر سبک زندگی توسط این معاونت برگزار شد تصریح کرد: این دوره‌های آموزشی در راستای رهنمود مقام معظم انقلاب و بهبود وضعیت زندگی شهروندان به اجرا در آمد.

موفق، برگزاری دوره‌هایی با موضوع مهارت‌های زندگی، روش‌های پیشگیری از دیابت، قلب و عروق در همین راستا اعلام کرد.

وی همچنین یکی از دوره‌هایی که به مناسبت ایام محرم توسط معاونت فرهنگی و هنری شهرداری بجنورد برگزار شده است را کارگاه آموزشی مداحان برشمرد.

به گفته معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری بجنورد، این کارگاه‌های آموزشی با محوریت هشت نفر از اساتید به نام مداحی، از جمله استاد چاووشی و عادلی در بجنورد برگزار شد.

موفق با اشاره به اینکه در این دوره 174 نفر از مداحان سطح خراسان‌شمالی شرکت داشتند، یادآور شد: شرکت کنندگان طی این دوره‌ها از برنامه‌های آموزشی آن که به همت این معاونت برگزار شده بود،‌ بهره بردند.

شهر بجنورد با دارا بودن دو منطقه شهری و همچنین شهرداری مهر، 214 هزار نفر جمعیت دارد.

انتهای پیام/63002/ح20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول