اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از فروردین تا خرداد ماه سال 92 صورت می‌گیرد

برگزاری هفدهمین جشنواره ورزشی دانشجویان بسیجی کشور

خبرگزاری فارس: مسئول سازمان بسیج دانشجویی استان قزوین گفت: هفدهمین جشنواره فرهنگی و ورزشی بسیج دانشجویان کشور از فروردین تا خرداد ماه سال 92 برگزار می‌شود.

برگزاری هفدهمین جشنواره ورزشی دانشجویان بسیجی کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین مهدی برزگر در حاشیه مراسم اختتامیه شانزدهمین جشنواره فرهنگی و ورزشی یادواره شهدای سازمان بسیج دانشجویی استان قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار داشت: هفدهمین جشنواره فرهنگی و ورزشی بسیج دانشجویان کشور از اواخر فروردین تا نیمه خرداد سال 92 به مدت دو ماه برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه هفدهمین جشنواره فرهنگی و ورزشی بسیج دانشجویان کشوری به مدت دو ماه در استان‌های مختلف برگزار می‌شود، ابراز داشت: نفرات برتر این جشنواره می‌توانند در مسابقات منطقه‌ای و بین‌المللی شرکت کنند.

مسئول سازمان بسیج دانشجویی استان قزوین با اشاره به اینکه رقابت دانشجویان قزوینی در جشنواره فرهنگی و ورزشی یادواره شهدای سازمان بسیج دانشجویی این استان پایان یافته است، اذعان داشت: نفرات برتر این جشنواره به هفدهمین جشنواره فرهنگی و ورزشی بسیج دانشجویان کشوری اعزام می‌شوند.

برزگر متذکر شد: شانزدهمین جشنواره فرهنگی و ورزشی یادواره شهدای سازمان بسیج دانشجویی استان قزوین به مدت 45 روز در 9 رشته ورزشی فوتسال، پرتاب وزنه، کشتی، طناب‌کشی و دو و میدانی در 100، 300 و 800 متری برای برادران و آمادگی جسمانی، شنا، تنیس‌ روی‌ میز، تیراندازی و دارت برای خواهران و برادران برپا شده است.

این مسئول جذب دانشجویان اعم از خواهران و برادران به ورزش را از جمله اهداف برگزاری شانزدهمین جشنواره فرهنگی و ورزشی یادواره شهدای سازمان بسیج دانشجویی استان قزوین عنوان کرد و افزود: در این جشنواره از دانشجویان غیر بومی و غیر بسیجی نیز ثبت‌نام شد تا جوانان بیشتری در این جشنواره شرکت کنند.

مسئول سازمان بسیج دانشجویی استان قزوین با اشاره به اینکه یک هزار نفر از دانشجویان دانشگاه‌های مختلف این استان در شانزدهمین جشنواره فرهنگی و ورزشی یادواره شهدای سازمان بسیج دانشجویی استان قزوین شرکت کردند، اذعان داشت: استقبال این دانشجویان و همچنین کیفیت و کمیت رقابت ورزشکاران در این جشنواره مطلوب بوده است.

وی با بیان اینکه در برخی از دانشگاه‌ها استقبال دانشجویان از شانزدهمین جشنواره فرهنگی و ورزشی یادواره شهدای سازمان بسیج دانشجویی این استان چشم‌گیرتر بوده است، عنوان کرد: در این دانشگاه‌ها مسابقه‌ای برگزار شده است تا بهترین‌های آنان به این جشنواره راه یابند تا بتوانند رتبه‌های برتر را کسب کنند.

برزگر با اشاره به اینکه شانزدهمین جشنواره فرهنگی و ورزشی یادواره شهدای سازمان بسیج دانشجویی استان قزوین هر ساله در مهر ماه برگزار می‌شد، ابراز داشت: این جشنواره به دلیل تداخل با برنامه‌های دیگر با دو ماه تاخیر در نخستین روز آذر ماه مصادف با هفته بسیج آغاز و تا پایان دهه‌ فجر ادامه داشت.

مسئول سازمان بسیج دانشجویی استان قزوین با اشاره به اینکه دانشجویان ورزشکار برادران قزوینی در رشته‌های ورزشی کشتی در سال‌های 89 و 90 به ترتیب رتبه‌های دوم و سوم کشوری و تکواندو در سال‌های 89 و 90 به ترتیب رتبه‌های نخست و دوم کشوری را در جشنواره فرهنگی و ورزشی بسیج دانشجویان کشوری کسب کرده‌اند، اظهار داشت: خواهران دانشجو نیز در سال‌های 89 و 90 به ترتیب مقام‌های سوم و چهارم کشوری را در این جشنواره کسب کرده‌اند.

این مسئول با بیان اینکه دانشجویان بسیجی ورزشکار استان قزوین سال گذشته از نظر کیفی و کمی در اجرای نظم برگزاری مسابقه دوچرخه‌سواری رتبه نخست کشوری را کسب کرده است، متذکر شد: دانشجویان دیگر این استان در رشته ورزشی فوتسال در سال‌های 89 و 90 به ترتیب رتبه‌های دوم و نخست کشوری را در جشنواره فرهنگی و ورزشی بسیج دانشجویان کشوری کسب کردند.

وی با اشاره به اینکه کسب رتبه‌های برتر ورزشکاران قزوینی در جشنواره فرهنگی و ورزشی بسیج دانشجویان کشور نشان‌ دهنده حرفه‌ای بودن و کیفیت بالای سطح بازی آنان است، اضافه کرد: به همین دلیل پیش‌بینی می‌کنیم این ورزشکاران در هفدهمین دوره برگزاری این جشنواره در سال 92 در همه رشته‌ها جزو سه رتبه برتر باشند.

مسئول سازمان بسیج دانشجویی استان قزوین از مسئولان دانشگاه‌هایی که در برگزاری شانزدهمین جشنواره فرهنگی و ورزشی یادواره شهدای سازمان بسیج دانشجویی این استان کمک کردند تا این سازمان در عرصه ورزش خدمات بیشتری به ورزشکاران دانشجو ارایه دهد، تشکر کرد.

این مسئول با اشاره به اینکه سازمان بسیج دانشجویی استان قزوین با کمک مسئولان دانشگاه‌های این استان می‌تواند جوانان بیشتری را به ورزش جذب کند، اظهار داشت: جوانانی که در عرصه ورزش فعالیت می‌کنند از نشاط و شادابی بیشتری برخوردارند و در فراگیری علم و دانش در دانشگاه نیز موفق‌تر هستند.

برزگر با بیان اینکه جوانان ورزشکار از معضلات اجتماعی در امان هستند، اذعان داشت: بر این اساس سازمان بسیج دانشجویی استان قزوین تلاش می‌کند تا جوانان بیشتری را با ورزش انس و آشتی دهد تا سلامت جامعه افزایش یابد.

انتهای پیام/77009/ع30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول