اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه شهرستان ملارد خبر داد

توقف سایت‌های غیراخلاقی در ملارد توسط بسیجیان

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه شهرستان ملارد گفت: از ابتدای سال‌جاری بسیجیان این شهرستان بیش از ده‌ها سایت مستهجن را رصد و با حمله سایبری به آنها، فعالیت این سایت‌ها را متوقف کرده‌اند.

توقف سایت‌های غیراخلاقی در ملارد توسط بسیجیان

محمد قدیری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ملارد اظهار داشت: انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران روزها و دوران حساسی را سپری می‌کند.

وی تصریح کرد: افراد ساده که تنها ظاهر امور را مشاهده می‌کنند، بر این باور هستند که جنگ ما با دشمنان قسم‌خورده اسلام و انقلاب به پایان رسیده است.

این فرمانده ارشد نظامی ادامه داد: این در حالی است که دشمنان خارجی و عوامل فریب‌خورده آنها در داخل کشور لحظه‌‌ای از فکر توطئه علیه مردم ما و ایجاد مانع در راه پیشرفت ایران اسلامی غافل نشده‌اند.

قدیری افزود: بنابراین ساده‌انگارانه است اگر تصور کنیم که با پایان دفاع مقدس، جنگ ما با دشمنان نیز پایان یافته و ما دیگر دشمنی نداریم.

* لزوم برنامه‌ریزی ویژه برای افزایش بصیرت جامعه

وی بیان داشت: همانطور که رهبری عظیم‌الشان انقلاب اسلامی بارها تاکید فرموده‌اند، کشورهای زورگوی غربی با تجهیز امکانات خود هجمه فرهنگی شدیدی را علیه باورها و اصول و اعتقادات ملت مومن و انقلابی ایران تدارک دیده و این تهاجم به صورت شبانه‌روزی ادامه دارد.

فرمانده سپاه شهرستان ملارد گفت: وظیفه نسل امروز ما این است که با درک صحیح شرایط و اطلاع از گستردگی تهاجم دشمنان، خود را به طور مداوم آماده مقابله با تهاجم فرهنگی هدایت شده از خارج از مرزها کنیم.

قدیری افزود: بنابراین جنگ اصلی امروز در حوزه فرهنگی است و ما باید با بهره‌مندی از همه ابزار و توانمندی‌هایی که در اختیار داریم، برای دفاع از اصول و اعتقادات و باورهای خود تهاجم دشمنان را خنثی کنیم.

وی تاکید کرد: خوشبختانه در این زمینه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و بسیجیان ولایی کشورمان کارنامه ارزشمندی از خود برجای گذاشته‌اند.

فرمانده سپاه شهرستان ملارد تصریح کرد: رهبری عظیم‌الشان انقلاب اسلامی به عنوان فرمانده معظم کل قوا وظایف و مسئولیت‌های متنوعی را برای سپاه و بسیج در نظر گرفته‌اند که مهمترین آنها دفاع از میهن و انقلاب اسلامی است در همه زمینه‌ها است.

قدیری گفت: با توجه به اینکه امروز جنگ اصلی ما در حوزه فرهنگی است، بخش مهمی از بسیج و سپاه نیز فعالیت‌های خود را در این حوزه متمرکز کرده‌اند و ما به صورت شبانه‌روزی در این زمینه مشغول انجام وظیفه هستیم.

وی تاکید کرد: مهمترین هدف سپاه در این حوزه افزایش بصیرت جامعه و آگاه‌سازی نسل جوان است که به فضل الهی در این زمینه موفقیت‌های بزرگی حاصل شده است.

* رصد فعالیت‌های سایت‌های مخرب اینترنتی توسط بسیجیان ملارد

فرمانده سپاه ناحیه ملارد با اشاره به فعالیت هزاران سایت اینترنتی علیه باورهای نسل جوان کشورمان گفت: برای این منظور بسیجیان ملارد با تشکیل تیم‌های ویژه متشکل از افراد متخصص و متعهد، فعالیت‌های مخرب در حوزه اینترنت را رصد می‌کنند.

قدیری افزود: بخشی از کارهایی که تاکنون انجام داده‌ایم، شناسایی این سایت‌ها و ارائه گزارش‌های لازم به دستگاه‌های مسئول برای برخورد جدی و قانونی با آنها است.

وی بیان داشت: همچنین از ابتدای سال‌جاری ده‌ها سایت مستهجن که با هدف منحرف کردن جوانان مومن و ولایی ایران اسلامی فعالیت می‌کردند توسط بسیجیان ملارد شناسایی و طی حملات سایبری این سایت‌ها هک شده‌اند.

قدیری در پایان گفت: خوشبختانه با هک کردن این سایت‌ها موفق شدیم که بخش مهمی از توطئه‌های سازمان‌یافته برای منحرف کردن ذهن جوانان‌ کشورمان را خنثی کنیم.

انتهای پیام/2302/خ40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول