اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون هماهنگ کننده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر:

بسیجیان قدرت خود را به رخ دشمنان کشیدند

خبرگزاری فارس: معاون هماهنگ کننده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: رزمایش الی بیت المقدس در بوشهر با حضور پرشور و نشاط بسیجیان برگزار شد و در این رزمایش بسیجیان قدرت خود را به رخ دشمن کشیدند.

بسیجیان قدرت خود را به رخ دشمنان کشیدند

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، نصرالله غزنوی ظهر امروز در جمع بسیجیان شرکت کننده در رزمایش 20 هزار نفری الی بیت المقدس در بوشهر اظهار داشت: برنامه‌های از پیش تعیین شده این رزمایش با قدرت و توان بالای بسیجیان انجام شد و عصر امروز هم به پایان می‌رسد.

وی افزود: بسیجیان شرکت‌کننده در این رزمایش از آمادگی دفاعی بالایی برخوردار بودند و عملیات‌های فرضی را با موفقیت انجام دادند.

غزنوی با اشاره به حضور سردار نقدی در روز دوم این رزمایش گفت: حضور سردار نقدی موجب افزایش انگیزه بسیجیان در انجام عملیات‌های مختلف این رزمایش بود.

معاون هماهنگی کننده سپاه امام صادق(ع) خاطرنشان کرد: حضور همراه با شعور بسیجیان در این رزمایش بیانگر این است که تحریم‌ها هیچگونه اثری در پایداری ملت و نظام انقلاب اسلامی ایران ندارد.

وی گفت: نشاط، شادابی، طراوت، ولایتمداری، عشق به نظام، دفاع از سرزمین مقدس جمهوری اسلامی و حریم اسلام و آمادگی همه جانبه برای حفظ دستاوردهای انقلاب از پیام‌های این رزمایش برای دوستان انقلاب است.

وی یادآور شد: جوانان و کسانی که با توجه به شرایط سنشان دوران دفاع مقدس را درک نکرده‌اند پرشورتر از جوانان دوران دفاع مقدس هستند.

معاون سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر اظهارکرد: تجربیات جوانان در زمینه تهاجم سخت و نرم بیشتر از جوانان نسل اول انقلاب است .

غزنوی گفت: بسیجیان فعال در حلقه‌های صالحین، آموزش‌های تربیتی، معرفتی، مهارتی و بصیرتی را فراگرفته‌اند و این معلومات و تجربیات را در میدان رزم 20 هزار نفری الی بیت المقدس به نمایش می‌گذارند.

انتهای پیام/66006/ر30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول