اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار خراسان‌رضوی:

بسیاری از آبادانی‌های کشور حاصل تلاش بسیج است

خبرگزاری فارس: استاندار خراسان‌رضوی گفت: در حال حاضر شاهد پیشرفت‌های چشم‌گیری در نقاط مختلف کشور هستیم و بسیاری از این آبادانی‌ها حاصل تلاش بسیج است.

بسیاری از آبادانی‌های کشور حاصل تلاش بسیج است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، محمدحسین فروزان‌مهر عصر امروز در افتتاحیه مرحله دوم پروژه‌های محدودیت‌زدایی استان خراسان‌رضوی در سالن اجتماعات استانداری اظهار کرد: حفظ شجره طیبه بسیج که تاکنون ثمرات زیادی را برای نظام و انقلاب به همراه داشته یک امر ضروری است.

وی افزود: حضور بسیج و بسیجی در تمام عرصه‌ها به معنای حضور تفکر بسیجی در فعالیت‌های گوناگون و فارغ از تشکیلات سازمانی است.

فروزان‌مهر یادآور شد: تفکر بسیجی تنها در سپاه نیست، در تمام بدنه این فرهنگ موجود است و امیدواریم که این پیام چفیه مقام معظم رهبری و موضوع بسیجی را در تمام مراحل سرلوحه کار خود قرار دهیم.

وی عنوان کرد: از ابتدای انقلاب تاکنون فراز و نشیب‌های زیادی در کشور وجود داشته و ملت پرشور و با بصیرت ایران علی‌رغم تمام مشکلات پای کار بوده‌اند و این نظام را بیمه کرده‌اند.

استاندار خراسان‌رضوی تصریح کرد: وقتی فضای موجود را با فضای اوایل انقلاب مقایسه می‌کنیم فرسنگ‌ها فاصله مشاهده می‌شود.

وی گفت: در حال حاضر شاهد پیشرفت‌های چشم‌گیری در نقاط مختلف کشور هستیم و بسیاری از این آبادانی‌ها حاصل تلاش بسیج است.

فروزان‌مهر یادآور شد: با تاکیدات مقام معظم رهبری سعی شد تا دولت جهت‌گیری خود را در بحث نقاط محروم و اقشار ضعیف و کم درآمد بیشتر کند و با روی کار آمدن دولت نهم و دهم عقب‌ماندگی‌ها در کمک به نقاط محروم جبران شد.

استاندار خراسان‌رضوی با اشاره به سخنان رئیس جمهور عنوان کرد: ما سه هجرت؛ حضور جوانان در عرصه انقلاب و در جبهه‌های هشت سال دفاع مقدس و در بسیج سازندگی را در دوره بعد از انقلاب شاهد بودیم.

وی یادآور شد: منظور مقام معظم رهبری از طرح بسیج سازندگی، رویکرد فرهنگی، جهادی و احیای تفکر بسیجی در نسل جوان است.

انتهای پیام/70004/ت30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول