اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر مطرح کرد

نمایش گوشه‌ای از بصیرت و رشادت بسیجیان در رزمایش الی بیت‌المقدس

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر گفت: در رزمایش الی بیت‌المقدس گوشه‌ای از مراتب بصیرت، ولایتمداری و رشادت بسیجیان دریادل استان بوشهر به منصه ظهور خواهد رسید.

نمایش گوشه‌ای از بصیرت و رشادت بسیجیان در رزمایش الی بیت‌المقدس

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، فتح‌الله جمیری در پیامی به مناسبت آغاز رزمایش الی بیت‌المقدس در بوشهر گفت: برگزاری رزمایش رزمی فرهنگی 20 هزار نفری «الی بیت‌المقدس»، رویداد بسیار مهمی است که از رهگذر آن گوشه‌ای از مراتب بصیرت، ولایتمداری و رشادت بسیجیان دریادل استان بوشهر به منصه ظهور خواهد رسید.

جمیری بیان کرد: خطه حماسه ساز، زرخیز و شهیدپرور بوشهر که فرازهای درخشانی را از استعمارستیزی به رهبری شهید رئیسعلی دلواری و استکبارستیزی به پیشگامی سردار شهید مهدوی و یاران سعادتمندش در تاریخ خود دارد، امروز با توجه به ابعاد اهمیت منحصر بفرد و بی نظیری که در عرصه‌های سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و امنیتی نه تنها در گستره جغرافیایی خود بلکه برای کل کشور دارد، نقطه‌ای راهبردی در راستای ترسیم و تحقق اهداف عالیه نظام در عرصه‌های منطقه‌ای و جهانی است.

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر خاطرنشان کرد: این استان با دارا بودن 707 کیلومتر مرز آبی و همسایگی با پنج کشور حاشیه خلیج فارس، می‌تواند در سایه برگزاری این رزمایش عظیم، بخشی از توان دفاعی و بازدارندگی نظام در عرصه‌های فرهنگی و رسانه‌ای را به رخ دشمنان بکشد.

وی اظهار داشت: بسیجیان بصیر و ولایتمدار استان بوشهر همچنان که در راهپیمایی عظیم 22 بهمن به شایستگی حماسه آفریدند، در قالب گردان‌های واکنش سریع، عاشورا، الزّهرا، امام علی(ع) و امام حسین(ع) به حول و قوه الهی، به شایستگی هرچه تمام‌تر و به نمایندگی از ملت قهرمان ایران، مراتب آمادگی کامل خود را در راه دفاع همه جانبه از دستاوردهای عظیم انقلاب شکوهمند اسلامی به نمایش خواهند گذاشت و دوستداران نظام را شادمان و دشمنان اسلام و نظام اسلامی را مأیوس‌تر از همیشه خواهند کرد.

فرمانده سپاه امام صادق(ع) بیان کرد: اینجانب در همین جا لازم می‌دانم مراتب امتنان قلبی خود را از کلیه دست اندرکاران امر برگزاری این رزمایش اعم از نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر حضرت آیت‌الله صفایی بوشهری، استاندار، خانواده‌های معظّم شهدا، جانبازان، آزادگان و ایثارگران، ائمه جمعه و جماعات، اعضای شورای تأمین، فرمانداران، رؤسا و مدیران ادارات، نهادها و دستگاه‌های دولتی و به ویژه پاسداران و بسیجیان عزیز در سرتاسر استان، تشکر کنم.

جمیری گفت: برگزاری این رزمایش، انشاءالله رضایتمندی رهبر عزیزمان حضرت امام خامنه‌ای و همه علاقمندان نظام مقدس جمهوری اسلامی در بر خواهد داشت.

رزمایش الی بیت‌المقدس فرصتی برای نمایش توان رزمی بسیجیان است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام صادق(ع)استان بوشهر نیز در پیامی گفت: دیار دین‌مدار بوشهر که مهر افتخار حماسه آفرینی رادمردانی چون شهید حجت‌الاسلام عاشوری، شهید رئیسعلی دلواری و سردار شهید مهدوی و یاران سعادتمندش را بر تارک خود دارد، در تمام مقاطع حیات طیبه انقلاب اسلامی با بصیرت و بینش والای دینی و الهی خود و در زیر چتر ولایت در عرصه‌های دفاع از اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی، به شایستگی افتخار آفرینی کرده است.

حجت‌الاسلام حسین دشتی افزود: شجاعت، شهامت و فداکاری در دین از شاخصه‌های مهم مردم خطه شهید پرور و استکبار ستیز بوشهر است که در طی سالیان متمادی به منصه ظهور رسیده و امروز، الهام بخش آنان در خلق حماسه‌های تازه در راه اعتلای کلمه الله و حاکمیت ارزش‌های ناب اسلامی و الهی است.

وی ادامه داد: رزمایش عظیم 20 هزار نفری رزمی فرهنگی «الی بیت المقدس» فرصت مغتنمی خواهد بود تا به یاری خداوند متعال، توان رزمی و معنوی بسیجیان عزیز و پرافتخار بوشهر در راه دفاع همه جانبه از نظام و ناکام گذاشتن دشمنان به نمایش گذاشته شود و برگ زرین دیگری از کتاب قطور افتخارات استان بوشهر ورق بخورد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام صادق(ع)استان بوشهر گفت: اینجانب مراتب سپاس و ستایش خود را به حضور همه عزیزان دست اندرکار برگزاری رزمایش به ویژه سردار فرماندهی محترم سپاه امام صادق(ع) و جمیع بسیجیان و پاسداران ولایتمدار استان بوشهر تقدیم می‌دارم و امیدوارم بتوانند در سایه برگزاری موفقیت آمیز این رزمایش، گام بلندی در راه تحقق منویات و آرمان‌های بلند امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه‌ای بردارند.

انتهای پیام/66006/ر30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول