اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سال 92 در سمنان

یادواره شهید شاخص بسیج فرهنگیان کشور برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان بسیج فرهنگیان استان سمنان از برگزاری یادواره شهید شاخص بسیج فرهنگیان کشور، سال 92 در سمنان خبر داد.

یادواره شهید شاخص بسیج فرهنگیان کشور برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، غلام‏رضا حافظی صبح امروز در ستاد برگزاری یادواره شهید حاج محمود اخلاقی، شهید شاخص بسیج فرهنگیان کشور که با حضور مسئولان استان سمنان در سالن جلسات سپاه استان برگزار شد، گفت: یادواره ملی 4 هزار و 900 شهید فرهنگی با محوریت سردار شهید محمود اخلاقی در استان سمنان برگزار می‌شود.

رئیس سازمان بسیج فرهنگیان استان سمنان اظهار داشت: شهید محمود اخلاقی از جمله شخصیت‌هایی به شمار می‌رفت که مقام معظم رهبری بر گرامیداشت شخصیت والای ایشان تاکید داشته‌اند.

وی افزود: شهید اخلاقی یک معلم بود که قبل از انقلاب به مبارزات سیاسی برجسته‌ای پرداخت و پس از انقلاب نیز چندین بار به جبهه‌های جنگ حق علیه باطل اعزام شد.

رئیس سازمان بسیج فرهنگیان استان سمنان افزود: این شهید والامقام مرداد سال 1367 در عملیات مرصاد به دست منافقین کوردل به درجه رفیع شهادت نائل گشت و لقاء حق را لبیک گفت.

وی شهید را بهترین پیونددهنده در اقشار جامعه معرفی کرد و افزود: هر یک از اقشار جامعه به نوعی خود را با جامعه پیوند می‌زنند و شهید می‌تواند بهترین الگو در این راستا باشد.

حافظی بیان کرد: بنابراین شناساندن ارزش‌ها و ابعاد شخصیتی شهید به نسل جوان در حفظ آرمان‌های انقلاب اسلامی بسیار تاثیرگذار خواهد بود.

انتهای پیام/2249/ع20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول