اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) خبر داد

انگیزه بسیجی انقلاب را حفظ کرده است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) گفت: انگیزه بسیجی بوده که تا امروز انقلاب و نظام را حفظ کرده است و خدمات‌دهی بسیج حقوق‌دانان نیز سراسر جامعه هدف یعنی همه مردم را در بر می‌گیرد.

انگیزه بسیجی انقلاب را حفظ کرده است

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، سردار سالار آبنوش در همایش بسیج حقوق‌دانان استان قزوین که با حضور مسعود اخوان‌فر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شمال در قزوین برگزار شد با تشریح مؤلفه‌های بسیج و بسیجی و با اشاره به ایام ‌الله دهه مبارک فجر اظهار داشت: هر یوم‌الله ویژگی‌ دارد که این ویژگی نیز هدیه‌ای از سوی خداوند است و ما باید به خاطر این هدیه خدا را شاکر باشیم.

این مسئول با طرح سؤالی سخنان خود را آغاز کرد و ادامه داد: عدالت موضوعی است که همه انسان‌ها با همه گرایش‌ها از آن استقبال می‌کنند و زمانی که این دروازه به عنوان فصل مشترک بین همه انسان‌ها باز است باید برای شکار دل‌ها و نزدیکی قلوب از آن استفاده کرد.

فرمانده سپاه استان قزوین با تأکید بر این مطلب که باید با شیرین کردن کام مردم و با عدالت در دل‌ها رسوخ کرد، خاطر نشان کرد: نمود کار قوه قضاییه و قضات باید بیش از پیش در جامعه آشکار شود.

آبنوش با تمجید از عملکرد بسیج حقوق‌دانان استان قزوین تأکید کرد: بسیج حقوق‌دانان در این استان برنامه‌های متنوع و گسترده‌ای دارد که آن‌ها را دنبال خواهد کرد.

وی در ادامه به اهمیت این برنامه‌ها اشاره کرد و گفت: مظلومیت جمهوری اسلامی ایران و ملت آن از ظلمی که غربی‌ها به آن وارد کرده‌اند از جمله مسائلی است که از طریق همین بسیج حقوق‌دانان باید به گوش جهانیان برسد.

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) گفت: زمانی که با همه تحریم‌ها و تهدیدها و فشارها به رتبه‌های برتر علمی در جهان دست می‌یابیم خود غربی‌ها نیز اذعان می‌کنند که ظرفیت‌های جمهوری اسلامی ایران بی‌نظیر و بی‌بدیل است و یکی از علل این پیشرفت‌ها را مکتب حسینی می‌دانند.

آبنوش با طرح سئوالی در خصوص تأمین منابع دانشگاهی تأکید کرد: باید در خصوص تأمین منابع دانشگاهی در علوم قضایی به سمت فقه اسلامی رفت و از ظرفیت‌های فقه اسلامی در این خصوص بیش از پیش بهره‌ برد.

در ادامه این نشست، حجت ‌الاسلام کثیرلو از قضات حقوق‌دان استان قزوین نیز با بیان این‌که همه مردم بسیجی هستند و انگیزه بسیجی بوده که تا امروز انقلاب و نظام را حفظ کرده است، عنوان کرد: خدمات‌دهی بسیج حقوق‌دانان نیز سراسر جامعه هدف یعنی همه مردم را در بر می‌گیرد.

در خاتمه مهدی بهرامیان مسئول بسیج حقوق‌دانان استان قزوین نیز با بیان این مطلب که استان قزوین برترین استان در زمینه جذب و تعداد بسیجی حقوق‌دانان در کشور است، خاطر نشان کرد: برنامه‌های فراوانی برای این قشر از بسیج در استان قزوین در نظر گرفته شده که به مرور زمان اجرایی می‌شود.

وی همچنین از تشکیل مجمع بسیج حقوق دانان استان در آینده‌ای نزدیک خبر داد و عنوان کرد: تشکیل مجمع بسیج حقوق دانان نیز به پیشبرد اهداف این مجموعه کمک شایانی می‌کند.

انتهای پیام/2667/م30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول