اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول بسیج دانشجویی گلستان:

تربیت نیروهای هم‌طراز با نظام از رسالت‎های بسیج دانشجویی است

خبرگزاری فارس: مسئول بسیج دانشجویی استان گلستان گفت: تربیت نیروهای هم‌طراز با نظام از رسالت‎های بسیج دانشجویی است.

تربیت نیروهای هم‌طراز با نظام از رسالت‎های بسیج دانشجویی است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، علی لشکربلوکی در جمع دانشجویان بسیجی استان گلستان ضمن گرامیداشت سی و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران اظهار داشت: شناسایی نخبگان در منطقه و ایجاد فضای اطمینان بین مردم و مسئولان از اهدافی است که بسیج دانشجویی برای تحقق آن در جامعه تلاش می‎کند.

وی حضور دانشجویان را در شکل‎گیری و تثبیت انقلاب اسلامی ایران مهم خواند و تصریح کرد: دانشجویان بسیجی بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در تسخیر لانه جاسوسی آمریکا، انقلاب دومی در کشور رقم زدند.

افسران جنگ نرم در کنترل فتنه نقش‎آفرین بوده‎اند

مسئول بسیج دانشجویی گلستان افزود: حضور در هشت سال دفاع مقدس، کنترل فتنه‎های سال 1378 و 1388 و در سال‎های اخیر نیز در عرصه‎های جهاد علمی و اقتصادی و جنگ نرم، دانشجویان به عنوان افسران جنگ نرم در تقابل با دسیسه‎های دشمن نقش‎آفرینی می‎کنند.

لشکربلوکی نقش و حضور دانشجویان را در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی مهم خواند و ابراز داشت: بسیج دانشجویی در عرصه‎های مختلف محرومیت‎زدایی، فرهنگی، آموزشی، عمرانی در قالب اردوهای جهادی به انجام خدمات مناسبی پرداخته است.

وی متذکر شد: در کنار فعالیت‎های مذکور در مسئولیت‎های متنوعی همچون طرح ولایت، راهیان نور، جشنواره‎های علمی و قرآنی، حلقه‎های صالحین و عرصه‎های سیاسی و اجتماعی ایفای نقش داشته است.

جذب 4760 مخاطب روستایی توسط جهادگران بسیجی گلستان

مسئول بسیج دانشجویی گلستان هدف از اردوهای جهادی را در دو رسالت حداکثری و حداقلی دانست و عنوان کرد: بسیج در رسالت حداکثری به دنبال تقویت انسان‎های متعالی برای تحقق جامعه مهدوی است و در رسالت حداقلی نیز برای ترغیب اردوهای پیرامونی، پر کردن اوقات فراغت کودکان و نوجوانان که در جنگ نرم دشمن مورد هدف جدی قرار گرفته، تلاش می‎کند.

لشکربلوکی تمرین خودشناسی و خودسازی را از دیگر اهداف این شجره طیبه برشمرد و ابراز داشت: تمرین ولایت‎پذیری، ولایت‎مداری، مسئولیت‎پذیری، آمادگی برای خدمت‎رسانی به مردم و پذیرش مسئولیت‎های آینده از مهمترین رسالت‎های بسیج دانشجویی است.

وی با بیان اینکه حلقه‎های صالحین با برنامه‎های متنوعی توانسته 4 هزار و 760 مخاطب را جذب کند خاطرنشان کرد: گروه‎های جهادی در بخش بزرگسالان یک‎هزار و 644 نفر و در بخش کودک و نوجوان 3 هزار و 116 نفر را در روستاهای مختلف استان مورد آموزش‎های مختلف قرار دادند.

انتهای پیام/2307/ر30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول