اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین فرمانده سپاه ناحیه گنگان خبر داد

گردان 300 نفره بسیجیان کنگان در رزمایش الی بیت‌المقدس

خبرگزاری فارس: جانشین فرمانده سپاه ناحیه گنگان از حضور گردان 300 نفره بسیجیان کنگان در رزمایش الی بیت‌المقدس خبر داد.

گردان 300 نفره بسیجیان کنگان در رزمایش الی بیت‌المقدس

محمد رسولی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کنگان اظهار داشت: رزمایش 20 هزاری الی بیت‌المقدس یک اقدام ارزشمند و مهم است و موجبات آمادگی رزمی و تاکتیکی بسیجیان شده است.

وی افزود: بسیج در چند سال اخیر در راستای تقویت برنامه‌های فرهنگی نیز اقدامات مهم و مناسبی برگزار کرده و این امر با استقبال بسیجیان مواجه شده است.

جانشین فرمانده سپاه ناحیه گنگان با بیان اینکه بسیجیان جان بر کف گوش به فرمان امام خامنه‌ای هستند خاطرنشان کرد: بسیجیان جان بر کف، فداییان امام خامنه‌ای(مدظله‌العالی)، کفن پوش گوش به فرمان ولی زمان خود هستند.

رسولی با اشاره به نظم و انضباط رزمایش 20 هزار نفری تصریح کرد: بحمدالله با توجه به تشکیل این اردوگاه از هفته گذشته چادرهای گردان به تعداد یک گردان فاوا، فرهنگی، فرماندهی، آماد و... توسط برادران بسیجی و همکاران برپا شده که با همکاری شهرداران سه گانه و فرماندار کنگان اقداماتی برای برپایی این رزمایش انجام شده است.

وی ادامه داد: از ابتدای برپایی رزمایش به همراه یک گردان 300نفری مزین به نام شهید بحرینی‌پور از کنگان با استقبال بسیجیان وارد اردوگاه شدیم.

این مسئول افزود: این رزمایش نشان‌دادن گوشه‌ای از اقتدار نظام جمهوری اسلامی به دشمنان قسم خورده این مرز و بوم است.

وی پیام رزمایش "الی بیت المقدس" را تبلور عظمت نظام مقدس جمهوری اسلامی بیان کرد و یاد آور شد: اینک با گذشت 34 سال از انقلاب اسلامی نهال نورس دیروز با خون بسیجیان آبیاری شده و حال تبدیل به درخت تناوری شده که هیچ دشمنی را یارای مقابله با آن نیست.

رسولی اضافه کرد: امروز دشمنان برای زیر سئوال بردن ارزش‌ها و معنویات تلاش می‌کنند و باید با برنامه‌‌های فرهنگی در برابر دشمنان ایستادگی کنیم.

انتهای پیام/2451/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول