اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار:

تمام استکبار برای نابودی ملت ایران بسیج شده‌ است

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار با بیان اینکه تمام استکبار برای نابودی ملت ایران بسیج شده‌ است، گفت: وظیفه ما حمایت از داشته‌هایمان است.

تمام استکبار برای نابودی ملت ایران بسیج شده‌ است

به گزارش خبرگزاری فارس از بافت، جواد کمالی ظهر امروز در پایان آیین راهپیمای 22 بهمن مردم شهیدپرور بافت اظهار داشت: امروز بر ما واجب است که از خدمات جمهوری اسلامی در میان مردم صحبت کنیم تا مردم این مسائل را بدانند که پس از انقلاب چه برکاتی بر کشور سرازیر شده است. 

وی افزود: تعداد کثیری از رسانه‌های بیگانه شب و روز خودشان را برای تبلیغات منفی بر علیه کشور ما صرف می‌کنند که این مسئله حق بودن ما و فشار بر بیگانگان را روشن می‌سازد، وظیفه ما حمایت از داشته‌هایمان است.

 کمالی بیان کرد: شاید منابع دشمن برای تخریب ما زیاد باشد و همه چیز در اختیارشان باشد، اما باید بدانیم قدرت حق بیش از این چیز‌هاست، قدرت حق از عصای شکسته و لباس‌های پاره موسی توانست فرعون و شاه جهان آن زمان را وارونه کند. 

وی تصریح کرد: شکر عملی امروز از دیگر ایام مهم‌تر است، شکر عملی یعنی دانشجوی ایران با تمام قوا درس بخواند، بازاری ما تا حد توان انصاف داشته باشد و کارگر و کارگزار و ... ما برای خدا کار کنند و عملشان را به نیکوترین وجه عرضه کنند.

کمالی خاطرنشان کرد: ما موفق‌ترین ملت هستیم، نمره ایران اسلامی 20 است چرا که در قرن 21 بزرگ‌ترین، باشکوه‌ترین و حق‌خواه‌ترین انقلاب تاریخ را داشته‌ایم و داریم.

 وی اذعان داشت: پس از انقلاب اسلامی دشمنان ما عمر این انقلاب را دو سال پیش‌بینی کردند، سپس چهار سال و پس از آن تا 12 سال و بعد از آن مأیوس شده و به افکار شیطانی روی آوردند.

کمالی با بیان اینکه این پرچم باید دست امام زمان(عج) داده شود، افزود: باید به این امت آفرین گفت که از تلخی، شیرینی می‌سازند، دشمن در تحریم اخیر، ایستادگی ایران را یک ماه اعلام کرده بود، اما به برکت وجود مردمی خداجو چندین ماه است که مردم در حال استقامت هستند و بدانید که این تحریم از آن تلخی‌هایی است که شیرین خواهد شد.

 وی اذعنوان کرد: ما با انقلابمان خیلی چیزها از جمله وارونه کردن سلطنت 2500 ساله شاهنشاهی، پیروزی در هشت سال جنگ نابرابر و ... رسیدیم.

 کمالی با بیان اینکه تحریم‌ها ما را امیدوارتر و قوی‌تر کردند، خاطرنشان کرد: اگر‌ تحریم‌ها نبود، ما قدرت هشتم فضایی جهان نبودیم، اگر‌ تحریم‌ها نبود، ما قدرت هشتم هسته‌ای جهان نبودیم، اگر‌ تحریم‌ها نبود، ما قدرت هشتم نانو تکنولوژی جهان نبودیم، بدانید که اگر آمریکا در خلیج فارس نگاه چپ به ایران کند، خلیج فارس را مانند رود نیل برای فرعونیان می‌کنیم.

 وی گفت: رئیس جمهور آمریکا که خودش را کدخدای جهان می‌داند در روز قسم خوردن برای ریاست جمهوری‌اش دم از کشته‌ شدن بی‌گناهان نزد، دم از سیر کردن فقیران نزد، باید عرق شرم بر جهان جاری شود، حرف او در این روز حمایت از همجنس‌بازان بود، ما باید به ولی خود افتخار کنیم که تمام مراتب سیاسی، جنگی، فقهی و ... را گذرانده و امروزه بهترین مدیر و مدبر جهان است.

انتهای پیام/80024/غ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول