اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد گرمسار خبر داد

انتشار مجموعه مقالات همایش «علامه محمدتقی ایوان‏کی»

خبرگزاری فارس: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گرمسار گفت: مجموعه مقالات همایش علامه محمدتقی ایوان‏کی با همکاری یک ناشر بومی منتشر می‏شود.

انتشار مجموعه مقالات همایش «علامه محمدتقی ایوان‏کی»

مجتبی نورمحمدی امروز در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در گرمسار اظهار داشت: همایش ملی بزرگداشت و تجلیل از مقام علمی و فقهی آیت‏الله محمدتقی ایوان‏کی در بیست و چهارم آذر ماه سال گذشته برپا شد.

وی تصریح کرد: پس از برگزاری باشکوه این همایش با حضور اساتید بزرگواری از حوزه‏های علمیه قم و اصفهان، اساتیدی از دانشگاه تهران و اصفهان، میهمانانی از چند کشور آفریقایی و مسئولان فرهنگی و اجتماعی فعالیت‏ها تعطیل نشد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گرمسار افزود: با صدور پیام‏هایی از سوی مراجع معظم تقلید و برخی از مسئولان عالی‏رتبه کشور در ایوان‏کی در این همایش، اینک به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گرمسار مجموعه مقالات ارسالی به دبیرخانه همایش آماده چاپ شده است.

نورمحمدی افزود: همایش مذکور با تایید انجمن مفاخر استان سمنان و شوراهای فرهنگ عمومی گرمسار و ایوان‏کی برگزار شد.

وی تصریح کرد: این همایش با هدف بررسی شخصیت و خدمات این عالم ربانی و توسط اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گرمسار و با همکاری صمیمانه نهادها و دستگاه‏های مختلف برگزار شد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گرمسار همچنین تعداد آثار رسیده به دبیرخانه همایش را 25 مقاله اعلام کرد.

نورمحمدی افزود: این مقالات پس از بررسی‏های اولیه و طی مراحل مقدماتی از قبیل ویرایش و صفحه‏آرایی در اختیار انتشارات «ابواب معرفت» از ناشران شهرستان گرمسار، در قالب مجموعه مقالات علامه محمدتقی ایوان‏کی قرار گرفته است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گرمسار افزود: این مجموعه در صورت تامین اعتبارات لازم چاپ خواهد شد و در اختیار علاقمندان قرار می‏گیرد.

انتهای پیام/2249/و20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول