اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مراسم اختتامیه صورت گرفت

تجلیل از صاحبان مقالات برتر همایش نیم قرن حضور در قم

خبرگزاری فارس: مراسم اختتامیه همایش نیم قرن حضور در قم برگزار و طی آن از صاحبان مقالات برتر تجلیل شد.

تجلیل از صاحبان مقالات برتر همایش نیم قرن حضور در قم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، مراسم اختتامیه همایش نیم قرن حضور با حضور آیت‌الله مقتدایی، آیت‌الله حسینی بوشهری مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور و حجت‌الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی، معاون اول قوه قضائیه در سالن قدس مجتمع آموزش عالی امام خمینی(ره) برگزار شد.

در ابتدای این مراسم، حجت‌الاسلام والمسلمین رئیسی با بیان اینکه دشمنان به قدرت عظیم روحانیت پی برده‌اند و به آن طمع می‌ورزند، گفت: جامعه مدرسین دارای کارنامه‌ای موفق طی 50 سال اخیر بوده و استحکام ارتباط نظام و حوزه از برکات این نهاد مقدس است.

آیت‌الله مرتضی مقتدایی گفت: اعضای جامعه مدرسین در مدتی که امام خمینی(ره) در تبعید به سر می‌بردند، هیچ‌گاه دست از فعالیت سیاسی و اجتماعی برنداشتند و از طریق اعلامیه‌ها، اطلاعیه‌ها و مصاحبه‌های انقلابی از امام و انقلاب پشتیبانی کردند.

مقتدایی با بیان اینکه امام راحل براساس مقتضیات زمان برای مدیریت نظام اسلامی برنامه‌ریزی می‌کرد، عنوان کرد: زمانی که ایشان به میهن بازگشتند، اعضای جامعه مدرسین دورشان اجتماع کرده و برای خدمت‌گذاری در عرصه‌های مختلف اعلام آمادگی کردند.

تجلیل از برگزیدگان و صاحبان مقالات برتر و شایسته پایان‌بخش مراسم اختتامیه بود و با اهدای لوح و جوایزی از این افراد تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/78004/ذ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول