اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به همت آموزش و پرورش صورت گرفت

برگزاری نخستین همایش تجلیل از دانش‌آموزان حافظ قرآن در گچساران

خبرگزاری فارس: به همت آموزش و پرورش گچساران، نخستین همایش بزرگ تجلیل از دانش‌آموزان و فرهنگیان حافظ قرآن مدارس این شهرستان برگزار شد.

برگزاری نخستین همایش تجلیل از دانش‌آموزان حافظ قرآن در گچساران

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، نخستین همایش بزرگ تجلیل از دانش‌آموزان و فرهنگیان حافظ قرآن مدارس این شهرستان امروز و با استقبال گسترده دانش‌آموزان، اولیا، فرهنگیان و مسئولان در سالن وحدت آموزش و پرورش گچساران برگزار شد.

در این همایش که با حضور مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد، امام جمعه گچساران، رئیس اداره تبلیغات اسلامی و جمعی از مدیران و مسئولان این شهرستان برگزار شد، از دانش‌آموزان و فرهنگیان شرکت کننده در طرح ملی نهضت حفظ قرآن این شهرستان تجلیل شد.

مدیر آموزش و پرورش گچساران در این همایش با اشاره و تقدیر از حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن و در جشن سی و چهارمین بهار انقلاب اسلامی اظهار کرد: حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن نشان داد که مردم پایدارتر از گذشته همچنان در صحنه حضور دارند.

گچساران 22 هزار دانش‌آموز دارد

یدالله مرادی حضور چشمگیر جوانان و نوجوانان در این راهپیمایی را از جلوه‌های ویژه و بیاد ماندنی این حماسه بی‌نظیر عنوان و تصریح کرد: حضور نسل جوان در راهپیمایی 22 بهمن به معنای پیوند بین نسل انقلاب با آینده سازان است.

وی با بیان این‌که پیروی از ولایت، ارزش‌ها و حفظ وحدت از جمله پیام‌های راهپیمایی 22 بهمن است، بر لزوم حفظ وحدت مسئولان و مردم تأکید کرد.

مرادی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برگزاری طرح ملی نهضت حفظ قرآن در سطح مدارس گچساران ابراز داشت: در این جمع باشکوه مشخصا باید بر دستان دختران و پسران قرآن‌محور بوسه زد که با حضور و استقبال گسترده در این طرح، یک شگفتی و تحرک قرآنی ویژه آفریدند.

حضور 32 درصدی دانش‌آموزان و فرهنگیان گچسارانی در طرح حفظ قرآن

مدیر آموزش و پرورش گچساران افزود: در این شهرستان افزون بر 22 هزار دانش‌آموز در حال تحصیل هستند که علاوه بر درس و تحصیل در زمینه‌های مختلف نیز حضوری فعال دارند.

مرادی گفت: در سال گذشته و بر اساس سهمیه طرح ملی حفظ قرآن برای حضور فرهنگیان و دانش‌آموزان این شهرستان 16 درصد پیش‌بینی شده بود.

وی خاطرنشان کرد: به شکرانه خدا و به پاس صداقت و تلاش مدیران، فرهنگیان، معاونان و مربیان پرورشی و با توجه به استقبال گسترده و بی‌نظیر دانش‌آموزان و فرهنگیان گچساران از این طرح، موفق شدیم این سهمیه را به دو برابر افزایش دهیم.

مرادی بیان داشت: طرح ملی نهضت حفظ قرآن در گچساران با 32 درصد ثبت‌نام کننده و حضور 4 هزار و 200 دانش‌آموز و فرهنگی افتخار بزرگی برای این شهرستان بوده که شرکت کنندگان در این طرح، از نیم تا 13 جزء قرآن کریم را حفظ کرده‌اند.

وی یادآور شد: این تعداد ثبت‌نام کننده به عنوان نقطه آغاز و حرکت اولیه افتخاری بزرگ بوده که به طور یقین در سال‌های آینده تداوم و افزایش خواهد داشت.

مدیر آموزش و پرورش گچساران امام جمعه این شهرستان را یک چهره دلسوخته، مدبر و دارای دغدغه برای گسترش فعالیت‌های قرآنی دانست و خطاب به وی ابراز داشت: مدارس گچساران آمادگی هر چه بیشتر برای حضور گسترده‌تر در طرح ملی نهضت حفظ قرآن را دارند و گچساران امسال این سهمیه را باز هم افزایش خواهد داد.

مرادی با تقدیر از مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: این طرح با همکاری و همراهی مسئولان، اولیای دانش‌آموزان و مربیان با کیفیت و کمیت مطلوبی برگزار شد.

انتهای پیام/82001/ی30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول