اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی شیروان:

همایش رسانه و دانشگاه در شیروان برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه آزاد اسلامی شیروان از برگزاری همایش رسانه‌های گروهی و دانشگاه به میزبانی این دانشگاه خبر داد.

همایش رسانه و دانشگاه در شیروان برگزار می‌شود

فریمان ابراهیم‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شیروان اظهار کرد: دانشگاه آزاد اسلامی این شهرستان در پانزدهم اسفند ماه سال جاری میزبان همایش رسانه‌های گروهی و دانشگاه خواهد بود.

وی محور این همایش را موانع ارتباطی رسانه‌ها و دانشگاه، رسانه و کار کرد آموزشی دانشگاه، رسانه و کار‌کرد پژوهشی دانشگاه، رسانه و کارکرد اجتماعی دانشگاه اعلام کرد.

ابراهیم‌زاده اضافه کرد: رسانه و کار‌کرد فرهنگی دانشگاه، آسیب‌های شغلی خبرنگاران، راهکارهای افزایش سطح رضایتمندی خبرنگاران را از دیگر عناوین برگزاری این همایش به شمار می‌رود.

وی تصریح کرد: استادان، پژوهشگران و دانشجویان می‌توانند تمام کارهای تحقیقاتی و پژوهش خود را در این زمینه تا 9 اسفند به معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی شیروان تحویل دهند.

به گزارش فارس، هم اکنون در شهرستان شیروان هفت خبرنگار فعال با رسانه‌های صدا سیما، خبرگزاری‌ها و مطبوعات همکاری دارند و علاوه بر آن در این شهرستان یک نشریه محلی انتشار می‌یابد.

سه هزار و 500 دانشجوی پسر و دختر در 43 رشته تحصیلی مختلف در مقاطع کاردانی، کارشناسی و کارشناسی ارشد در دانشگاه آزاد اسلامی شیروان در سال جاری مشغول به تحصیل هستند.

انتهای پیام/63002/‌ش20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول