اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دانشگاه تحصیلات تکمیلی کرمان صورت می‌گیرد

ارائه 73 مقاله در همایش ملی سازه‌های نوین ساختمانی

خبرگزاری فارس: دبیر علمی همایش ملی مصالح و سازه‌های نوین ساختمانی گفت: 73 مقاله در همایش دو روزه مصالح و سازه‌های نوین ساختمانی به صورت پوستر و شفاهی ارائه می‌شود.

ارائه 73 مقاله در همایش ملی سازه‌های نوین ساختمانی

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، شهاب‌الدین حاتمی بعد از ظهر امروز در حاشیه برگزاری همایش ملی مصالح و سازه‌های نوین ساختمانی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این همایش برای نخستین‌بار در دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته کرمان برگزار شد.

وی افزود: در آیین افتتاح این همایش معاون سیاسی امنیتی استاندار کرمان، ازهری عضو هیئت‌ علمی دانشگاه اصفهان، آلبا مانی از دانشگاه کویئنزلند استرالیا و نیک‌نام از دانشگاه علم و صنعت حضور داشتند.

حاتمی هدف از این برگزاری این همایش را آشنایی و گردهمایی صاحب‌نظران دانشگاهی، مهندسی و تولیدکنندگان مصالح و سازه‌ها عنوان کرد و بیان داشت: 73 مقاله در این همایش به صورت پوستر و شفاهی ارائه می‌شود.

وی با اشاره به محورهای این همایش گفت: از جمله محورهای مهم این همایش فناوری‌های نوین در صنعتی‌سازی ساختمان، بومی‌سازی سیستم‌های نوین ساختمانی، یافته‌های جدید در تحلیل، طراحی و اجرای سازه‌های سبک و سیستم‌های سازه‌ای یا اتصالات نوین در سازه‌ها است.

حاتمی خاطرنشان کرد: برگزاری نشست‌های تخصصی و سخنرانی‌های کلیدی، کارگاه‌های آموزشی و نمایشگاه تخصصی از برنامه‌های جانبی این کنفرانس است که بسیاری از شرکت‌های معتبر سراسری و بومی با تاکید بر اینکه مخاطبان آنها جامعه دانشگاهی و علمی مهندسی عمران هستند در این نمایشگاه حضور یافتند. 

آلبا مانی از دانشگاه کویئنزلند استرالیا در زمینه حضور خود در این همایش عنوان کرد: مقاله ارائه شده در این همایش با عنوان طراحی بهسازی لرزه‌ای است که برای اندیشمندان و پژوهشگران علمی و مهندسی به صورت شفاهی ارائه شد.

انتهای پیام/2446/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول