اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانـدار چابـهار مطرح کرد

همایش مـلی توسعه سواحل مکران فرصتی طلایی برای بیان توانمندی‌های چـابهار

خبرگزاری فارس: فرماندار چابهار گفت: برگزاری همایش ملی «توسعه سواحل مکران و اقتدار دریایی جمهوری اسلامی ایران» در شهرستان بندری چابهار فرصتی برای بیان توانمندی‌های طلایی این شهرستان در ابعاد ملی و بین‌المللی است.

همایش مـلی توسعه سواحل مکران فرصتی طلایی برای بیان توانمندی‌های چـابهار

به گزارش خبرگزاری فارس از چابهار، ایرج حیدری ظهر امروز در جمع اعضای شورای اداری این شهرستان که در راستای هماهنگی هرچه بهتر برگزار شدن همایش ملی توسعه سواحل مکران به میزبانی این شهرستان برگزار می‌شود، اظهار داشت: برگزاری همایش ملی توسعه سواحل مکران برای چابهار یک فرصت بسیار عالی خواهد بود تا بتواند توانمندی‌های خود را برای مطرح شدن در ابعاد ملی مطرح کند.

فرماندار چابهار افزود: مدیران تمامی دستگاه‌های اجرایی نیز برای هرچه بهتر برگزار شدن این همایش ملی باید تمامی امکانات خود را در این راستا به‌کار گرفته تا بتوانیم میهمان‌نوازی همه‌جانبه را از میهمانان همایش ملی توسعه سواحل مکران در چابهار در یادها به یادگار ثبت کنیم.

نماینده عالی دولت در شهرستان چابهار ادامه داد: اقدامات شهرداری شهرستان در زمینه زیباسازی و ایجاد فضاهای مناسب قابل تقدیر بوده و با تقویت اقدامات عمرانی و زیباسازی باید همه تلاش کرده تا شهر بندری چابهار را برای میزبانی این همایش ملی به عنوان میزبانی شایسته معرفی کنیم.

گفتنی است،‌ نخستین همایش سه روزه «توسعه ملی سواحل مکران و اقتدار دریایی ایران» از 28 بهمن ماه امسال در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری برای توسعه سواحل جنوب شرق کشور در دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی چابهار برگزار می‌شود.

انتهای پیام/75002/م20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول