اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت کرمان:

ملت ایران نسبت به تهدیدها و تحریم‌ها‌ بی‌اعتنا است‌

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت کرمان گفت: ملت ایران نشان داد‌ که نسبت به تهدیدها و تحریم‌های دشمنان بی‌اعتنا است، لذا تنها برای انقلاب و اسلام به میدان آمدند.

ملت ایران نسبت به تهدیدها و تحریم‌ها‌ بی‌اعتنا است‌

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، حجت‌الاسلام محمد صباحی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته کرمان با اشاره به راهپیمایی 22 بهمن اظهار داشت: حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن همانند 34 سال قبل با همان شور و هیجان بود.

وی راهپیمایی 22 بهمن را از ابعاد مختلف دارای پیام و قابل توجه دانست و بیان داشت: یکی از مواردی که در این حضور شاهد بودیم، بی‌اعتنایی مردم به ابعاد خارجی و داخلی است.

صباحی افزود: ملت ایران نشان دادند که نسبت به تهدیدها و تحریم‌های دشمنان بی‌اعتنا هستند، لذا تنها برای انقلاب و اسلام به میدان آمدند.

وی تصریح کرد: در بعد داخلی نیز ملت ایران اعلام کردند که مشکلات اقتصادی و بداخلاقی‌های سیاسی آنها را از حضور باز نمی‌دارد، اما اکنون نوبت مسئولان است که به این حضور پاسخ دهند.

صباحی گفت: حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن یک نعمت است که باید آن را از ناحیه خداوند دانست، قدردان آن بود و در مسیر انقلاب و اسلام هدایت کرد.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره امام خمینی(ره) اظهار داشت: به واسطه انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی(ره) را مردی بزرگ در عرصه سیاست و اجتماع می‌دانند و از ابعاد اخلاقی و عرفانی ایشان غافل هستیم.

خطیب جمعه کرمان در بخش دیگری از خطبه‌های نماز جمعه این هفته کرمان بیان داشت: در خطبه‌ای از نهج‌البلاغه،

حضرت علی(ع) بر اهیمت نماز تاکید داشته و فرموده‌اند که در محافظت از نماز خود کوشا باشید.

صباحی تصریح کرد: ‌از موارد محافظت از نماز، اقامه اول وقت و پردازش به مسائل نماز است، در آستانه عید نوروز و آداب و سنن عید باستانی به مسئله نماز نیز توجه داشته باشیم.

انتهای پیام/80017/ر30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول