اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان:

تحریم‌ها مانع حضور مردم نمی‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان گفت: هرگاه استکبار فشارها و تحریم‌ها را بر ملت ایران بیشتر کرد نتوانست مانع حضور مردم در عرصه‌های اجتماعی شود.

تحریم‌ها مانع حضور مردم نمی‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، حجت‌الاسلام ابراهیم حمیدی پیش از ظهر امروز در پنجمین نشست اعضای شورای پیشگیری استان در سالن شهید بهشتی دادگستری اظهار داشت: حماسه 22 بهمن با حضور خیل گسترده مردم ایران، انقلاب ما را بیمه کرد.

وی افزود: هر گاه استکبار فشارها و تحریم‌ها را بر ملت ایران بیشتر کرد نتوانست مانع حضور مردم در عرصه‌های اجتماعی شود.

رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان ادامه داد: دشمن باید ملت ایران را به رسمیت بشناسد و سیاست‌های خود را با آنان هماهنگ و همسو کند.

حمیدی بر به رسمیت شناختن مسائل هسته‌ای ایران تاکید کرد و گفت: دشمن با افزایش فشارها و تحریم‌ها هیچگاه به اهداف خود نخواهد رسید.

وی افزایش تهدیدات و تحریم‌ها را عامل وحدت و اتحاد آحاد جامعه علیه استکبار دانست و بیان داشت: باید از بروز بداخلاقی‌های سیاسی در جامعه جلوگیری شود و به مسائل فرهنگی بیشتر از گذشته توجه شود زیرا مردم هیچگاه پشت نظام را خالی نکرده‌اند.

رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان هدف معاونت پیشگیری از تشکیل جلسات فرهنگی را ایجاد سیاستگذاری و برنامه‌ریزی برای ارتقا مسائل فرهنگی استان عنوان کرد و افزود: برگزاری این جلسات دخالت در کار ارگان‌ها در بحث فرهنگی نیست و صرفاً هم‌اندیشی و هماهنگ کردن مسائل فرهنگی است.

حمیدی از تشکیل کارگروه‌های مختلف در این معاونت خبر داد و یکی از راه‌های پیشگیری از ارتکاب جرائم را اجرای دقیق حکم دادگاه دانست.

وی تشکیل کارگروه قضایی را ضروری دانست و وحدت رویه در صدور آرا را در پیشبرد اهداف این معاونت مهم تلقی کرد.

رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان بیان داشت: امیدواریم تا زمان بین ارتکاب جرائم و رسیدگی به پرونده‌ها به حداقل برسد و زمان اطاله دادرسی کاهش پیدا کند.

حمیدی بر رسیدگی به موقع پرونده‌ها به‌ویژه در جرائم خشن و امنیتی تأکید کرد و آن را عامل پیشگیرانه دانست.

انتهای پیام/75005/خ30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول