اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر علمی کنگره بین‌المللی ایمنی جاده‌ها:

تعامل علمی قوی با خارج از کشور داریم/ تحریم کارساز نیست

خبرگزاری فارس: دبیر علمی کنگره بین‌المللی ایمنی جاده‌ها گفت: در حال حاضر با وجود شرایط سختی که گروه‌های فشار ایجاد کرده‌اند، همچنان به تعامل و مبادله اطلاعات با دیگر کشورها مبادرت می‌کنیم.

تعامل علمی قوی با خارج از کشور داریم/ تحریم کارساز نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، علی گرجی ظهر امروز در مراسم افتتاحیه دومین کنگره بین‌المللی ایمنی جاده‌ها در محل سالن اجتماعات بیمارستان فوق تخصصی رضوی مشهد اظهار کرد: سالانه بیش از یک میلیون و 200 هزار نفر در جهان با تصادف جان خود را از دست می‌دهند.

وی افزود: نجات جان انسان‌ها در رأس اهداف انسان دوستانه است، هر انسان به شکل فردی و چه جمعی باید به اصل کمک به انسان‌ها اهتمام ویژه داشته تا هر جامعه به قوت نیروی انسانی خود توسعه و رشد را شاهد باشد.

گرجی با بیان اینکه در اصل کمک به انسان‌ها باید شیوه‌های نوین را در کنار ارتقای روحیه تیمی داشته باشیم خاطر نشان کرد: بیمارستان رضوی در زمره پیشگامان بهبود عوامل کاهش تصادفات جاده‌ای و ایمن سازی جاده‌ها شناخته می‌شود.

وی تصریح کرد: در حال حاضر با توجه به شرایط سخت ایجاد ارتباط با کشورهای اروپایی به واسطه کنگره‌های بین‌المللی و علمی توانسته‌ایم تعامل خوبی میان کشورهایی از جمله آلمان برقرار کنیم.

دبیر علمی کنگره ایمنی جاده‌ها با اشاره به خسارات ناشی از تصادفات در زندگی فردی و جمعی گفت: تصادفات یکی از تبعات جوامع صنعتی است که باید با توجه ویژه به مؤلفه‌های مؤثر در کاهش تصادفات از خسارات وارده و پیامدهای منفی آن جلوگیری کرد.

گرجی یادآور شد: حضور میهمانان از دیگر کشورها در کنگره بین‌المللی ایمنی جاده‌ها فرصت مغتنمی برای تبادل تجارب و اندیشه‌های علمی و عملی در مسیر کاهش تصادفات و سوانح است.

گفتنی است دومین کنگره بین‌المللی ایمنی جاده‌ها 25 و 26 بهمن ماه سال جاری در محل بیمارستان فوق تخصصی رضوی مشهد در حال برگزاری است.

انتهای پیام/70005/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول