اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم ارومیه در مجلس:

تحریم‌‌ها تزلزلی در وحدت مردم ایجاد نمی‌کند

خبرگزاری فارس: نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: تحریم‌‌ها تزلزلی در وحدت و یکدلی مردم ایجاد نمی‌کند.

تحریم‌‌ها تزلزلی در وحدت مردم ایجاد نمی‌کند

عابد فتاحی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: حضور پرشور و بی‌سابقه مردم در سی و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از نظر کمی و کیفی، یکی از معجزات بعد از انقلاب بود.

وی با اشاره به وجود نابسامانی‌های اخیر و تحریم‌هایی که دنیا بر ملت ایران تحمیل کرده است، تصریح کرد: مردم انقلابی ایران اسلامی دیروز نشان دادند که سهمشان از انقلاب با این‌گونه مسائل سنجیده نمی‌شود.

وی افزود: مردم پاک طینت ایران اسلامی با حضور در سی و چهارمین راهپیمایی 22 بهمن ماه نشان دادند که همچنان تابع ولایت‌فقیه و رهبر کبیر انقلاب بوده و به انقلاب ایمان دارند.

وی اظهار داشت: دشمنان ایران اسلامی انتظار نداشتند که مردم بار دیگر در راهپیمایی 22 بهمن حضور یافته و به رهبر کبیر انقلاب لبیک گویند، اما مردم انقلابی ما به آنان نشان دادند که نابسامانی اخیر اقتصادی و گرانی‌ها هیچ تزلزلی در وحدت و یکدلی آنان ایجاد نخواهد کرد. 

فتاحی ادامه داد: مسئولان نظام که فرزندان این مرز و بوم بوده و با این انقلاب رشد کرده‌اند، باید بدانند که این مردم انقلابی شایسته بهترین خدمات بوده و باید با جان و دل به آنان خدمت کنند.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: دیروز مردم و مسئولان یک بار دیگر فهمیدند که در سیاست داخلی و خارجی، ستون انقلاب، رهبر و آرمان‌های امام بوده و ساختار کشور با آرمان‌های امام همبستگی دارد و همگان نیز باید این راه را ادامه دهند.

انتهای پیام/61001/خ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول