اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع و معادن همدان:

تلاش بخش خصوصی در مهار تحریم‌ها ستودنی است

خبرگزاری فارس: رئیس اتاق بازرگانی، صنایع و معادن همدان گفت: همه فعالان اقتصادی بخش خصوصی در کنار مسئولان تلاش می‌کنند که تحریم‌ها را مهار کنند.

تلاش بخش خصوصی در مهار تحریم‌ها ستودنی است

به گزارش خبرگزای فارس از همدان، سید مجید موسوی در آیین تودیع و معارفه رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت همدان با بیان اینکه مسئولان کشور تمام سعی و تلاش خود را برای بی‌اثر کردن تحریم‌ها و حفظ اقتصاد کشور به وضعیتی متعادل برسد، افزود: بازاریان، کسبه، تولیدکنندگان و همه فعالان اقتصادی با سعی و کوشش، درایت و استفاده از خرد جمعی نقش مؤثری در مهار تحریم‌ها دارند. 

وی گفت: فعالان اقتصادی بخش خصوصی نقش بسزایی در توسعه اقتصادی کشور دارند و به اندازه مسئولان در دور زدن تحریم‌ها و ایستادگی در برابر فشارهای اقتصادی ایفای نقش می‌کنند.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع و معادن استان همدان اضافه کرد: تئوری‌های مدیریتی بارها نشان داده برای اصلاح 80 درصد امور تنها صرف 20 درصد انرژی و زمان کافی است و برای اصلاح آن 20 درصد باقیمانده مشکلات بیش از 80 درصد انرژی و زمان نیاز است.

موسوی ادامه داد: حسن نیت و باورپذیری بخش خصوصی در راستای مصالح کشور مبنای تصمیم‌گیری برای اصلاح امور است.

وی در ادامه به استفاده از نظرات و دیدگاه‌های فعالان بخش خصوصی در اخذ تصمیمات اشاره کرد و یادآور شد: فعالان اقتصادی و تولیدکنندگان بخش خصوصی در خط مقدم اجرای قوانین اقتصادی هستند.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع و معادن همدان در ادامه تصریح کرد: امروز بخش خصوصی با تمام تلاش تحریم‌ها را دور زده و می‌زند تا دست در دست هم با تعامل سازنده و چندسویه راه رشد و تعالی کشور را به‌پیماییم.

وی ادامه داد: فعالان اقتصادی در بخش خصوصی دغدغه‌ای جز تولید، صادرات و شکستن تحریم‌ها ندارند و در این راستا تلاش مضاعفی را اعمال کرده اند.

انتهای پیام/89019/ق20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول