اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تبلیغات اسلامی ازنا:

دشمنان با تحریم‌های ناجوانمردانه قصد ضربه زدن به مردم را دارند

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تبلیغات اسلامی ازنا گفت: در شرایطی که دشمنان با تحریم‌های ناجوانمردانه قصد ضربه زدن به مردم و ملت مؤمن و خدامحور ایران اسلامی را دارند تعالیم قرآن کریم به ما آموخته پس از هر سختی آسانی است.

دشمنان با تحریم‌های ناجوانمردانه قصد ضربه زدن به مردم را دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از ازنا، حجت‌الاسلام حشمت‌الله بیاتیان ظهر امروز در جمع خبرنگاران در ازنا گفت:‌ در اقتصاد مقاومتی پیروی از سیره، شیوه و راه حق انبیاء الهی است که با صبر سبب پیروزی و تعالی به سمت قله‌های پیشرفت میشود.

وی افزود: مقام معظم رهبری در سال‌های اخیر در فرمایش‌های خود بارها بر مسأله اقتصاد و جنگ اقتصادی که دشمنان در راستای مقابله با پیشرفت‌های جمهوری اسلامی ایران در پیش گرفته‌اند تأکید کرده و راه کارهای مقابله با آن را نیز بارها گوش زد نموده است حتی در نام‌گذاری‌های سال‌ها نیز این موضوع را مدنظر قرار داده‌اند به طوری که مشاهده می‌کنیم در سال‌های اخیر سالی را به عنوان سال حرکت به سمت اصلاح الگوی مصرف، همت مضاعف کار مضاعف و پس از آن را سال جهاد اقتصادی و امسال نیز به نام سال تولید ملی حمایت از کار و سرمایه ایرانی نام‌گذاری کردند.

حجت‌الاسلام بیاتیان در ادامه یادآور شد: مقام معظم رهبری با آگاهی کامل از جنگ اقتصادی دشمن و اهداف آن ها از تشدید فشارها و تحریم‌ها علیه ایران همواره تلاش کرده‌اند به ارائه برنامه‌ها و الگوهای مناسب برای مقابله با این فشارها بپردازند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی ازنا اظهار داشت:‌ با توجه به تشدید فشارها و تحریم‌های دشمنان در ماه‌های اخیر آنچه بیش از پیش در سخنان اخیر مقام معظم رهبری به خصوص در ماه مبارک رمضان و بعد از آن بر آن تأکید شده بحث اقتصاد مقاومتی است که ایشان معتقدند یکی از راه های عبور از مقطع حساس و سرنوشت‌ساز کنونی جدی گرفتن اقتصاد مقاومتی است.

وی نقش روحانیون و تأثیرگذاری آنان را در تفهیم اقتصاد مقاومتی مهم ارزیابی کرد و گفت:‌ تبیین اقتصاد مقاومتی در مجالس و محافل مختلف نیازمند آگاهی و بصیرت بیشتر روحانیون است تا با اطلاعات کافی در این زمینه به آگاه‌سازی مردم همت کنند.

بیاتیان خاطر نشان کرد: اگر محوریت مسجد به عنوان پایگاه اجتماعی و فرهنگی مدنظر باشد خود روحانیون و امامان جماعت با مدیریت در این مباحث می‌توانند اقشار مختلف جامعه را نسبت به این موضوع آگاه و هوشیار کنند.

وی افزود: در کنار این امور برای رسیدن به اقتصاد مقاومتی براساس فرمایش و معنویات مقام معظم رهبری باید سبک زندگی ایرانی را تغییر داد تا با رویکردی جدید بتوان بسیاری از اسراف‌ها و تبذیرها را به دور ریخت.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی ازنا گفت: الگوی زندگی در جامعه اسلامی باید از الگوی اسلامی نشأت گرفته و سیره شخصیت‌هایی همچون نبی مکرم اسلام به عنوان سرمشق حرکت‌های رفتاری و اخلاقی در نظر گرفته شود.

انتهای پیام/2304/ی30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول