اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل سیاسی استانداری کرمانشاه:

شدیدترین تحریم‌ها هم نمی‌تواند ملت ایران را زمین‌گیر کند

خبرگزاری فارس: مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری کرمانشاه گفت: شدیدترین تحریم‌ها هم نمی‌تواند ملت ایران را زمین‌گیر کند و با بصیرت گردنه‌های صعب‌العبورتر از تحریم‌ها طی می‌شود.

شدیدترین تحریم‌ها هم نمی‌تواند ملت ایران را زمین‌گیر کند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، هومان بهرامی در جلسه شورای اداری شهرستان کنگاور گفت: اگر چه تحریم‌ها و فشارهای همه‌جانبه استکبار بر مردم با بصیرت ما چیز جدیدی نیست، ولی تحریم‌های جدید شدیدترین این مظالم در حق ملت بزرگ ایران است.

بهرامی با بیان اینکه گردنه‌های صعب‌العبورتر از تحریم‌های گسترده هم نمی‌تواند ملت بصیر ایران اسلامی را زمین‌گیر کند، افزود: دشمن کج‌اندیش انتظار داشت تحریم‌های شدید و مشکلات اقتصادی، مردم را از انقلاب و ولی فقیه دور کرده و آنان را از حضور در نمایش بزرگ همبستگی ملی و بیعت مجدد با ولی فقیه بازدارد.

وی تصریح کرد: آن‌چه در جریان راهپیمایی بزرگ 22 بهمن ماه روی داد، دنیای استکبار را بهت زده کرد.

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری کرمانشاه تصریح کرد: آن‌چه عملا اتفاق افتاد، حضور بی‌نظیر مردم در میثاق با ولایت بود که بی‌تردید با آن‌چه دنیای استکبار منتظر آن بود تفاوت بسیاری داشت.

بهرامی مردم ولایت‌مدار و بصیر ایران را لایق خدمات برجسته دانست و گفت: مسئولیتی که بر عهده هر کدام از ما گذاشته شده، امانتی الهی است که باید از آن در راستای خدمت صادقانه به مردم استفاده کنیم.

فرماندار کنگاور هم در این جلسه، خدمات انجام شده برای مردم کنگاور در سال‌های اخیر را خوب توصیف کرد و گفت: در سفر پرخیر و برکت مقام معظم رهبری به استان کرمانشاه، یک‌صد پروژه عمرانی با اعتبار بالغ بر پانصد میلیارد ریال برای توسعه هر چه بیشتر کنگاور به تصویب رسید.

حشمت‌الله عزیزی خاطرنشان کرد: تعدادی از این پروژه‌ها، از جمله؛ میدان بزرگ ولایت، نمازخانه ولایت، فرستنده دیجیتال و روشنایی معابر افتتاح شده و بقیه پروژه‌ها در دست اجراست.

در پایان این مراسم ضمن تقدیر از خدمات ایرج صادقی، بخشدار مرکزی سابق کنگاور، عباس نعمتی به این سمت منصوب شد.

انتهای پیام/2700/ر20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول