اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شاهین‌دژ:

تحریم‌ها برای ایران کارساز نیست

خبرگزاری فارس: امام جمعه شاهین‌دژ گفت: تحریم‌های اقتصادی ایران برای به زانو درآوردن ایرانیان کارساز نیست.

تحریم‌ها برای ایران کارساز نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهین‌دژ، نقی باقری ظهر امروز در خطبه‌‌های نماز جمعه این هفته اظهار داشت: حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن سال جاری برای دشمنان نظام اسلامی ایران بسیار مأیوس کننده بود.

وی با بیان اینکه رسانه‌ها به ویژه صدا و سیما در حضور گسترده مردم در راهپیمایی نقش بسزایی داشت، خاطر نشان کرد: با وجود گذشت 34 سال از انقلاب اسلامی در ایران مردم به رهبر و انقلاب عشق می‌ورزند.

امام جمعه شاهین‌دژ افزود: با وجود تحریم اقتصادی ایران از طرف آمریکا و غرب و بالا رفتن تورم و همچنین تصور غرب مبنی بر عدم حضور ملت ایران در راهپیمایی روز 22 بهمن ماه به نشانه اعتراض به وضعیت موجود مردم ایران بار دیگر با شرکت گسترده خود در راهپیمایی اثبات کردند که به خاطر نان و نمک انقلاب نکرده‌اند.

باقری به جواب دندان‌شکن مردم با حضور خود در راهپیمایی به منافقان داخلی اشاره کرد و ابراز داشت: ما انقلاب نکردیم که تنها به رفاه و آسایش برسیم بلکه ما به دلیل جهانی کردن آرمان عالی اسلام انقلاب کردیم.

وی با اشاره به ناامیدی دشمنان از تحریم اقتصادی ایران، تصریح کرد: آنان به این نتیجه رسیده‌اند که تحریم برای به زانو درآوردن ایرانیان کارساز نیست چرا که ایرانی با امام امت و مقام عظمای ولایت پیمان بسته و به شهدای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران لبیک گفته است.

امام جمعه شاهین‌دژ به توصیه‌های مقام معظم رهبری در آستانه دور دهم انتخابات ریاست جمهوری اشاره کرد و متذکر شد: اگر کسی به هر دلیلی سبب بروز اختلاف در جامعه شود توپ را در زمین دشمن انداخته است.

این مسئول در پایان اذعان داشت: با قدرت اسلام به وحدت و هم‌دلی چنگ می‌زنیم و به سربلندی می‌رسیم.

انتهای پیام/61010/ن30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول