اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه پلدشت:

ولایت‌مداری ملت ایران سبب یأس دشمنان است

خبرگزاری فارس: امام جمعه پلدشت گفت: ولایتمداری ملت ایران سبب یأس دشمنان و رسوایی آنان است.

ولایت‌مداری ملت ایران سبب یأس دشمنان است

به گزارش خبرگزاری فارس از پلدشت نقی دوزدوزانی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اظهار داشت: با توجه به در پیش بودن میلاد امام حسن عسگری (ع) این روز خجسته را شادباش عرض می‌کنم.

وی با اشاره به امامت شش ساله امام حسن عسگری (ع)، خاطر نشان کرد: آن حضرت در حیات خود خدمات ارزنده‌ای را به مردم ارائه کردند.

دوزدوزانی افزود: امام حسن عسگری (ع) بالاترین خصلت انسان را ایمان به الله می‌داند و پس از آن سود رساندن به مؤمنان را در زمره کارهای بزرگ برمی‌شمارد.

امام جمعه پلدشت با بیان اینکه امام حسن عسگری (ع) در سفر خود به قم، شهر ری و لواسان به مردم دستور داد تا مسجد بنا کنند، تصریح کرد: مردم این مناطق بنا به دستور حضرت 70 مسجد بنا کردند. آن حضرت در سفرهای خود به ایران و عراق مردم را متوجه خاندان آل علی (ع) و سادات بنی فاطمه می‌کرد.

وی با اشاره به توجه مردم به حضور در راهپیمایی 22 بهمن ماه در طول سال‌های پس از انقلاب، اذعان داشت: دشمنان در تلاشند تا به شیوه‌های مختلف مردم را از رهبریت جدا کنند اما با هوشیاری و ولایت‌مداری مردم انقلابی ایران به اهداف شوم خود دست نمی‌یابند.

امام جمعه پلدشت حضور ملت ایران در راهپیمایی را به سبب ادای دین به انقلاب عنوان کرد و گفت: این ملت بار دیگر حیله دشمنان را برملا کردند.

انتهای پیام/61010/خ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول