اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده کرج در مجلس:

دشمنان ایران نمی‌خواهند فضای سیاسی کشور آرام باشد

خبرگزاری فارس: نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی گفت: هدف اصلی توطئه‌های مداوم دشمنان اسلام و انقلاب این است که فضای سیاسی کشورمان آرام نباشد.

دشمنان ایران نمی‌خواهند فضای سیاسی کشور آرام باشد

عزیز اکبریان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: همانطور که رهبری معظم انقلاب تاکید فرموده‌اند، طی ماه‌های اخیر توطئه‌ها و دسیسه‌های دشمنان علیه ملت ایران افزایش یافته است.

وی تصریح کرد: علت این است که آنها نمی‌خواهند انتخابات آتی در ایران در فضایی آرام و به دور از تنش برگزار شود و به همین دلیل با استفاده از رسانه‌های تحت اختیار خود، هجمه سنگینی را علیه ایران به راه انداخته‌اند.

نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در این شرایط باید هوشیار باشیم و اجازه ندهیم که دشمنان از غفلت ما سوء‌استفاده کرده و دسیسه‌های خود را پیش ببرند.

اکبریان تاکید کرد: به طور قطع دشمنان اسلام و انقلاب نمی‌خواهند که کارها در داخل کشور در یک فضای آرام و به دور از تنش پیگیری شود و به همین دلیل تلاش بسیاری برای ایجاد ناآرامی‌های کاذب و ظاهری و مایوس کردن مردم به کار بسته‌اند.

وی افزود: در این شرایط حفظ وحدت و حرکت در مسیر ولایت مهمترین وظیفه‌ای است که بر عهده ملت ایران و مسئولان در رده‌های مختلف قرار دارد.

اکبریان متذکر شد: البته طبیعی است که وظیفه مسئولان ارشد کشور در این حوزه به مراتب سنگین‌تر از مردم عادی است.

* غربی‌ها نمی‌خواهند انتخابات آتی با آرامش برگزار شود

وی با اشاره به در پیش بودن انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا گفت: هدف اصلی غربی‌ها ایجاد اخلال در فضای آرام کشور است و نمی‌خواهند انتخابات آتی ریاست جمهوری که از اهمیت خاصی برخوردار است، در فضایی سالم و آرام برگزار شود.

اکبریان در پایان تاکید کرد: رهبری معظم انقلاب اسلامی بارها فرمودند که باید مراقب رفتار و گفتار خود باشیم و هرگونه رفتاری که موجب تنش در جامعه شود،‌ از سوی مردم مردود است.

انتهای پیام/2302/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول