اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه خارک مطرح کرد

ترس دشمن از آمادگی دفاعی نیروهای مسلح ایران

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه خارک با اشاره بر آمادگی نیروهای مسلح ایران در رزمایش‌های مختلف به ویژه رزمایش الی بیت المقدس، گفت: دشمن از این آمادگی دفاعی هراس دارد.

ترس دشمن از آمادگی دفاعی نیروهای مسلح ایران

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، نادر تعاون کردار ظهر امروز در جمع بسیجیان شرکت‌کننده در رزمایش الی بیت المقدس اظهار داشت: بسیجیان با اجرای برنامه‌های مختلف رزمایش الی بیت المقدس نشان دادند از چه توان و آمادگی دفاعی بالایی برخوردار هستند.

تعاون کردار با اشاره به توان بالای نیروهای بسیج استان در عرصه‌های فرهنگی و رزمی بیان کرد: بسیجیان استان بوشهر امروز در عرصه‌های فرهنگی با سلاح ایمان و عشق به ولایت به جنگ با دشمن می‌روند در حالی که همچنان آماده فرمان رهبر خود برای حضور در جنگ سخت هستند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: شهادت در راه انقلاب و اسلام آرزوی بسیجیان است و همین موجب شده است از تلاش و کار خسته نشوند .

وی افزود: رزمایش استان بوشهر در کنار آب‌های خلیج فارس بار دیگر شعایر و آرمان‌های انقلاب را یادآور شد و نشان داد که حربه‌های دشمن در سال‌های اخیر هیچ تاثیری بر بسیجیان استان بوشهر نداشته است و با رهنمودهای مقام معظم رهبری در آینده نیز نخواهد داشت .

تعاون کردار گفت: بسیجیان جزیره مقاوم خارگ مثل سال‌های جنگ همچنان پرشور و با هدف حمایت از حریم ولایت در صحنه‌های فجرآفرین انقلاب حاضر هستند و حضور بسیجیان خارگ در رزمایش 20 هزار نفری "الی بیت المقدس " این مطلب را تایید کرد .

تعاون کردار حضور بسیجیان در رزمایش الی بیت المقدس مایه امیدواری مردم آزادی خواه معرفی کرد و بیان داشت: حضور همه اقشار و گردان‌های بسیج در این رزمایش نور امید و اطمینانی برای آزادی خواهان حاشیه خلیج فارس با خود به همراه داشت که در آینده می‌تواند در محاسبات دشمن در این منطقه خلل ایجاد کند .

فرمانده بسیج سپاه ثارالله جزیره خارگ گفت: امروز بسیجیان پیرو ولایت اثبات کردند انقلاب می‌تواند بیشتر از گذشته بر توان بسیجیان در تمامی عرصه‌های اجتماعی و سیاسی به عنوان یک پشتوانه حساب باز کند و این بزرگترین افتخار بیسجیان است .

انتهای پیام/66007/ت30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول