اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار آبپخش:

رزمایش الی بیت‌المقدس موجب رعب دشمنان است

خبرگزاری فارس: بخشدار آبپخش گفت: اجرای رزمایش 20 هزار نفری الی بیت‌المقدس در بوشهر برای دوستان ایران اسلامی مایه دلگرمی و برای دشمنان رعب‌آور و وحشت‌آور خواهد بود.

رزمایش الی بیت‌المقدس موجب رعب دشمنان است

به گزارش خبرگزاری فارس از آبپخش، احمد خرم‌روز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در طول 34 سال عمر پرافتخار انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی، شاهد دستاوردهای ارزشمندی در عرصه‌های مختلف علمی بوده‌ایم و همه این دستاوردها ثمره خون شهدای انقلاب اسلامی است.

بخشدار آبپخش ادامه داد: ثمرات نظام مقدس ایران اسلامی روز به روز در سطح جامعه جهانی فراگیرتر و گسترده‌تر شده و با پافشاری بر دستاوردهای انقلاب اسلامی به اهداف خود در سطح جهان خواهیم رسید.

وی به رزمایش بزرگ الی بیت‌المقدس اشاره و خاطرنشان کرد: این رزمایش بزرگ 20 هزار نفری با حضور پرشور و شعور بسیجیان استان در حال برگزاری است.

خرم‌روز، این رزمایش را نمودی از توان رزمی و تاکتیکی ایران اسلامی دانست و تصریح کرد: در رزمایش بزرگ الی بیت‌المقدس با اجرای برنامه‌های مختلف، توان رزمی و تاکتیک‌های لازم نمایش داده خواهد شد.

وی اضافه کرد: اجرای رزمایش‌های باشکوهی همچون رزمایش 20 هزار نفری الی بیت‌المقدس آمادگی‌های لازم نظامی برای عموم مردم در عرصه‌های نظامی را به دنبال خواهد داشت.

این مسئول اذعان داشت: ملتی که بخواهد توان داشته باشد در مقابل آفندها و عملیات‌های روانی و نظامی دشمن مقابله کند، باید خود را از هر جهت آماده مقابله کند.

بخشدار آبپخش عنوان کرد: اجرای رزمایش 20 هزار نفری الی بیت‌المقدس در بوشهر برای دوستان ایران اسلامی مایه دلگرمی و برای دشمنان رعب‌آور و وحشت‌آور خواهد بود.

خرم‌روز در پایان گفت: بسیجیان آبپخش در این رزمایش، حضوری گسترده و پرشور دارند که شاهد حضور 100 نفر از بسیجیان شهر آبپخش در این رزمایش خواهیم بود.

انتهای پیام/2451/ذ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول