اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج):

دشمن تلاش می‌کند تا نهاد خانواده را در جامعه محو کند

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین گفت: دشمن تمام تلاش خود را به کار بسته است تا نهاد خانواده را در جامعه کم‌رنگ و به مرور زمان محو کند.

دشمن تلاش می‌کند تا نهاد خانواده را در جامعه محو کند

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، سردار سالار آبنوش فرمانده سپاه حضرت صاحب الامر (عج) استان قزوین امروز در همایش انقلاب اسلامی، تجلیل از گردان الزهرا و تحکیم بنیان خانواده که در حسینیه شهید مطهری سپاه استان قزوین برگزار شد، طی سخنانی به اهمیت نقش و جایگاه نهاد مقدس خانواده در اسلام و جامعه پرداخت.

آبنوش ابراز داشت: دشمن تمام تلاش خود را به کار بسته است تا نهاد خانواده را در جامعه کم‌رنگ و به مرور زمان محو کند اما مردم به خصوص زنان باید تلاش کنند تا دشمن از این نقشه خود سودی نبرد.

وی تصریح کرد: خانواده‌ای که خوب باشد قطعاً اثرات سازنده و مثبتی در جامعه خواهد داشت و خانواده‌ای خوب است که جامعه را به اهداف عالیه خود برساند.

آبنوش تأکید کرد: خانواده به عنوان پایه در اسلام معرفی شده است و زنان باید تلاش کنند تا این نهاد مقدس بیش از گذشته در جامعه قوی و مستحکم شود.

وی با اشاره به ضرورت و اهمیت برگزاری هرچه قوی‌تر حلقه‌های صالحین خواهران تأکید کرد: حلقه‌های صالحین می‌تواند به عنوان مشاور و راهنمای قوی در تمام عرصه‌ها به خصوص خانواده باشد.

در ابتدای این مراسم لیلا رضایی مسئول بسیج جامعه زنان استان قزوین با ارائه گزارش به عملکرد گردان‌های الزهرا استان قزوین پرداخت.

انتهای پیام/77008/ع20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول