اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حجت‌الاسلام سعیدی:

دشمنان سوگوار پیشرفت نظام هستند

خبرگزاری فارس: تولیت آستان مقدس حضرت معصومه (س) گفت: دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران سوگوار پیشرفت نظام هستند.

دشمنان سوگوار پیشرفت نظام هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از پایگاه خبری پلیس، حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمد سعیدی در همایش روسا و فرماندهان کلانتری‌ها و پاسگاه‌های قم با اشاره به آیات پایانی سوره قریش درباره اهمیت امنیت گفت: برخی از سرزمین‌ها مانند مکه، مدینة الرسول، بیت المقدس، کربلا و نجف سرزمین‌هایی هستند که رب و صاحب دارند، شهر قم نیز یکی از همین سرزمین‌هاست که خدمت در این سرزمین عبادت است.

وی با اشاره به روایتی از پیامبر اکرم (ص) گفت: علت نام‌گذاری این سرزمین به نام قم این است که پیامبر(ص) دیدند که شیطان به این شهر نظر دارد و به او گفت «قم» یعنی برخیز و این سرزمین را رها کن.

امام جمعه قم ادامه داد: امروز هم شیاطین اقتصادی، فرهنگی و سیاسی به این شهر نظر دارند و پلیس قم باید به این شیاطین بگوید برخیزید و این شهر را رها کنید، این شهر محل استقرار شما نیست.

وی افزود: کلانتری‌ها مراکز عبادی و امنیتی شهر هستند چرا که می‌خواهند شیاطین را از این شهر مقدس دور کنند. پلیس باید با چشمی بیدار، امنیت را در ابعاد مختلف تأمین کند و مسئولیت پلیس در این برهه از زمان که دشمنان سوگوار پیشرفت نظام هستند خیلی سنگین است.

تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) ادامه داد: هر گامی که برای برهم زدن این شهر برداشته می‌شود با تلاش پلیس اگر قابل اصلاح است اصلاح شود، در غیر این صورت اگر نیت مجرمانه داشته باشند باید با اقتدار برخورد لازم صورت گیرد.

انتهای پیام/2258/ر/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول