اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تلاش سنگ نوردان قزوین برای حضوری قدرتمند در مسابقات قهرمانی کشور

خبرگزاری فارس: سنگ نوردان استان قزوین این روزها سخت مشغول تمرین هستند تا حضوری قدرتمند در جریان مسابقات قهرمانی کشور داشته باشند.

تلاش سنگ نوردان قزوین برای حضوری قدرتمند در مسابقات قهرمانی کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، تمرینات تیم سنگ نوردی نوجوانان و جوانان استان قزوین برای حضور در رقابت‌های انتخابی تیم ملی در حالی برگزار می‌شود که این تیم زیر نظر محمد وهابی مربی ارزشمند مطرح کشورمان است.

سنگ نوردی یکی از رشته‌هایی محسوب می‌شود که در سال‌های گذشته در این استان طرفداران و علاقمندان زیادی پیدا کرده است و ورزشکاران این رشته ورزشی توانسته‌اند با عملکرد خوب و شایسته خود نمایش قابل قبولی را علی‌رغم تازه بودن این ورزش در استان قزوین از خود بر جای بگذارند.

تیم سنگ نوردی این استان با توجه به تجربه و آمادگی بالای ورزشکاران خود بدون شک می‌تواند در مسابقات قهرمانی کشور نمایش تازه‌ای را از خود بر جای بگذارد و مزد تمرینات سخت و طاقت فرسای خود را بگیرد، اتفاقی که با توجه به تجارب ارزشمند مربی همچون محمد وهابی دور از دسترس نیست و سنگ نوردان قزوینی نشان داده‌اند که می‌توانند از این فرصت‌ها نهایت استفاده را ببرند و به بهترین شکل ممکن از آن استفاده کنند.

به هر حال رقابت‌های سنگ نوردی قهرمانی کشور که قرار است اسفند ماه سال جاری تحت عنوان جام فجر برگزار شود، با توجه به اینکه حکم انتخابی تیم ملی سنگ نوردی کشورمان را هم خواهد داشت به طور حتم تمامی ورزشکاران شرکت کننده حاضر در این مسابقات با تمامی توان خود پا به میدان رقابت خواهند گذاشت و همین امر می‌طلبد که سنگ نوردان قزوینی از تکنیک‌های فنی خود در این مسابقات به بهترین شکل ممکن بهره لازم را ببرند و بتوانند جواز حضور در تیم ملی سنگ نوردی کشورمان را به دست آورند.

البته با سخت کوشی که از ورزشکاران تیم سنگ نوردی استان قزوین سراغ داریم و با توجه به اینکه این تیم هم اکنون تمرینات آماده‌سازی خود را با جدیت پیگیری می‌کند به طور حتم می‌توان گفت که سنگ نوردان قزوینی می‌توانند با استفاده از انگیزه بالای خود عملکرد مناسبی را از خود بر جای بگذارند.

نکته‌ای که نباید آن را به همین سادگی فراموش کرد این است که هیئت کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان قزوین در این سال‌ها با برنامه‌ریزی مناسب و منسجمی که ترتیب داده است توانسته است موفقیت‌های خوبی را در میان ورزشکاران این استان از خود بر جای بگذارد.

اعزام 12 کوهنورد قزوینی به مناسبت ایام خجسته دهه مبارک فجر به قله خشچال الموت، حضور سه کوهنورد قزوینی به قله چهار هزار و 250 متری سیالان و برنامه جنگل نوردی توسط هیئت کوهنوردی و صعودهای ورزشی قزوین در استان گیلان که همگی به مناسبت ایام دهه فجر صورت گرفته بود نشان از آن دارد که این هیئت ورزشی در راستای رشد و پیشرفت تعالی این رشته ورزشی با برنامه‌ریزی مناسب تلاش دارد تا برنامه‌های خود را با نظم و هماهنگی کامل در راستای رفاه حال ورزشکاران این رشته ورزشی فراهم کند.

انتهای پیام/77004/ع30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول