اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس هیئت کوهنوردی استان اصفهان:

سالن اختصاصی سنگ‌نوردی اصفهان افتتاح می‌شود

خبرگزاری فارس: نایب رئیس هیئت کوهنوردی استان اصفهان گفت: در 27 مهرماه سالن اختصاصی سنگ‌نوردی، با حضور یک هزار و 500 نفر از مسئولان تربیت بدنی استان‌های مختلف کشور و فدراسیون کوهنوردی جمهوری اسلامی ایران افتتاح می‌شود.

سالن اختصاصی سنگ‌نوردی اصفهان افتتاح می‌شود

صغری حسنی امروز در گفت‌‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: پس از مدت‌ها انتظار، بالاخره سنگنوردان اصفهانی از این پس می‌توانند با تمرکز کامل، تمرینات خود را در سالن اختصاصی سنگ‌نوردی اصفهان ادامه دهند.

وی با اشاره به فعالیت‌های خوب فرهنگی شهرداری اصفهان در کوه صفه تاکید کرد: با توجه به اینکه بخشی از برنامه‌های هیئت کوهنوردی استان اصفهان در راستای برنامه‌های شهرداری است از مسئولان این سازمان انتظار همکاری بیشتری داریم.

نایب رئیس هیئت کوهنوردی استان اصفهان ادامه داد: این هیئت برای آماده نگاه‌داشتن همیشگی ورزشکاران خود، همواره برنامه‌های متنوعی را در دستور کار قرار داده است که از آن جمله می‌توان به صعود کوهنوردان اصفهانی به قله بینالود مشهد اشاره کرد.

وی تصریح کرد: در آبان ماه سال جاری، هیئت کوهنوردی استان اصفهان، بانوان کوهنورد و حرفه‌ای اصفهان را روانه قله بینالود می‌کند.

حسنی اشاره‌ای به صعود بانوان کوهنورد استان اصفهان به قله توچال تهران کرد و گفت: این صعود که در روز گذشته انجام شد و حمایت‌های خوب گروه کوهنوردی دماوند را نیز پشت سر خود داشت، 21 نفر از کوهنوردان استان اصفهان که بیشتر آنها را بانوان تشکیل می‌دادند، توانستند این صعود را با موفقیت به پایان برسانند.

انتهای پیام/ح30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول