اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت کوهنوردی استان کرمانشاه:

قصد داریم از جشنواره سنگ‌نوردی بیستون درآمدزایی کنیم

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت کوهنوردی استان کرمانشاه گفت: برای کاهش هزینه‌های بخش دولتی قصد داریم از طریق همایش سنگ‌نوردی بیستون در آمدزایی کنیم.

قصد داریم از جشنواره سنگ‌نوردی بیستون درآمدزایی کنیم

محمدرضا نقدی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمانشاه در خصوص آخرین وضعیت برگزاری جشنواره بین‌المللی سنگ‌نوردی بیستون اظهار کرد: تاکنون ویزای 56 نفر از شرکت‌کنندگان خارجی صادر شده است، اما احتمال دارد تعداد خارجیان حاضر در این جشنواره به 60 نفر نیز برسد.

نقدی افزود: براساس اعلام قبلی فدراسیون، هیئت کرمانشاه می‌توانست 40 درصد از شرکت‌کنندگان را به خود اختصاص دهد، اما با توجه به اینکه کرمانشاه 50 نفر را معرفی کرده است احتمال دارد سهمیه کرمانشاه افزایش یابد.

رئیس هیئت کوهنوردی استان کرمانشاه در خصوص اسپانسرها و حامیان مالی این مسابقات گفت: با توجه به اینکه معمولاً این نوع جشنواره‌ها برای بخش دولتی هزینه‌بر است ما سعی بر این داریم که از این جشنواره درآمدزایی کنیم و همچنین با همکاری اسپانسرهای بخش خصوصی هزینه‌های جاری را پرداخت کنیم.

نقدی در خصوص پیش‌بینی‌های لازم برای میزبانی این جشنواره گفت: در جلسه‌ای که با حضور فدراسیون کوهنوردی، سازمان تربیت بدنی، هیئت کوهنوردی استان کرمانشاه، میراث فرهنگی، شورای شهر، فرمانداری هرسین و بخشداری بیستون خواهیم داشت آخرین تغییرات و تمهیدات لازم را انجام خواهیم داد.

وی تصریح کرد: سازمان میراث فرهنگی کاروان‌سرای بیستون را برای استقرار شرکت‌کنندگان خارجی و بانوان ایرانی حاضر در این مسابقات تحویل می‌دهد تا اقدامات لازم و امکانات مورد نیاز برای اقامت فراهم شود.

وی افزود: آقایان شرکت‌کننده در این مسابقات نیز در محل هلال‌احمر بیستون مستقر خواهند شد.

انتهای پیام/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول