اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طلوع فجر / 387

بوربورثانی: حلقه‌های صالحین ابزار خوبی برای مقابله با جنگ نرم دشمن است

خبرگزاری فارس: جانشین فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) استان تهران گفت: حلقه‌های صالحین می‌تواند ابزار خوبی برای مقابله با جنگ نرم دشمن باشد و مهم‌ترین موضوع برای مسئولان بسیج و سپاه کیفیت حلقه‌های صالحین است.

بوربورثانی: حلقه‌های صالحین ابزار خوبی برای مقابله با جنگ نرم دشمن است

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، غلامرضا بوربورثانی ساعاتی پیش در تجمع حلقه‌های صالحین خواهر شهرستان پیشوا با اشاره به این‌که هر انقلابی در جهان مشخصه و برای اجرا، الزاماتی دارد، اظهار داشت: مشخصه انقلاب اسلامی ایران منحصر به ‌فرد است.

جانشین فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) استان تهران عنوان کرد: از آن جایی که رهبران انقلاب‌های دنیا براساس نیازهای جامعه و افکار خود مبادرت به انجام انقلاب می‌کنند ولی مؤسس و پایه‌گذار جمهوری اسلامی ایران مرجع عالیقدر امام‌خمینی (ره) با هدف الهی و دینی در این عرصه ورود پیدا کرد و این مرز بین انقلاب ما با انقلاب‌های دیگر کشورها است.

وی افزود: مشخصه بعدی انقلاب اسلامی ایران مردمی بودن آن بوده است و بعد از 34 سال ما شاهد این هستیم که مردم با حضور در عرصه‌های مختلف پشتیبان انقلاب هستند.

بوربورثانی با اشاره به فرمایشات امام‌خمینی (ره) مبنی بر این‌که «این انقلاب باید صادر شود»، گفت : بعد از 34 سال درخت انقلاب تنومند و همان انقلابی که امام فرمودند باید صادر شود، صادر شد و بیداری اسلامی نشأت گرفته از انقلاب اسلامی است.

جانشین فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) استان تهران خطاب به خواهران بسیجی حاضر در حلقه‌های صالحین شهرستان پیشوا گفت: شما با این همایش اقتدار معنوی خود را به رخ کشیدید. بدخواهان این تجمعات را به خوبی رصد می‌کنند. این کار نمادین بسیار ارزشمند و شایسته است.

وی ادامه داد: سوابق شما به سال 42 برمی‌گردد و همه مردم ایران، پیشوا را به عنوان رهروان انقلاب اسلامی می‌شناسند.

بوربورثانی با اشاره به این که حلقه‌های صالحین می‌تواند ابزار خوبی برای مقابله با جنگ نرم دشمن باشد، تصریح کرد: مهم‌ترین چیز برای مسئولان بسیج و سپاه کیفیت حلقه‌های صالحین است.

انتهای پیام/2462/م20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول